تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 33 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید باهنر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش 33 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید باهنر بندرعباس- ایرنا- مدیر اداره بنادر ودریانوری شهید باهنر بندرعباس از رشد 33 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در این بندر طی فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محسنی جمعه اظهار داشت: طی این مدت در مجموع 68 هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد رشد داشته است.
وی افزود: در این مدت 34 هزار و 218 تن کالاهای غیر نفتی و 34 هزار و 160 تن کالای نفتی از این بندر صادر شده است.
محسنی مواد شیمیایی، کشاورزی، مواد معدنی، قیر، میوه و تره بار، مواد پروتینی، آهن آلات و مصالح ساختمانی را از جمله کالاهای صادراتی عنوان کرد که از بندر باهنر به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس وکشورهای حوزه اقیانوس هند صادر می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت سه هزار و 134 تن کالای غیر نفتی به این بندر وارد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 81 درصد کاهش داشته است.
به گته وی برنج، خشکبار، مصالح ساختمانی، خودرو، پارچه، لوازم خانگی و ماشین آلات راهداری از جمله کالاهای وارداتی است که از طریق بندر شهید باهنر روانه بازارهای داخلی کشور می شود.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تصریح کرد: امسال در بخش عملیات کانتینری این بندر 106 تی ای یو کانتینر تخلیه و بارگیری شده که رشد دو و نیم برابری نسبت به فروردین ماه پارسال داشته است.
دسترسی به آبهای آزاد جهان از خلیج فارس، اتصال به شبکه بین المللی راه آهن و شبکه راههای بین المللی، نزدیکی به مناطق آزاد قشم و بنادر تجاری خلیج فارس از ویژگی های بندر شهید باهنر بندرعباس است.
کشتی هایی با ظرفیت 30 هزار تن و آبخور 10 و نیم متر در این بندر پهلو می گیرند، صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی و مسافربری از دیگر ویژگی های بندر شهید باهنر است .ک/3
7198/ 6048



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن