تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803134889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر انگیزه کار گروهی را در بین جوانان تفویت کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان غربی: هلال احمر انگیزه کار گروهی را در بین جوانان تفویت کند ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: هلال احمر با توجه به وظابف ذاتی خود، باید انگیزه کار گروهی را در بین جوانان تفویت کند و با برنامه ریزی های اصولی، جوانان علاقه مند به فعالیت در حوزه های مختلف را به فعالیت وا دارد.


قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در دیدار با مدیران، معاونان و جمعی از جوانان هلال احمر آذربایجان غربی افزود: جمعیت هلال احمر پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از جمله جنگ، بازسازی مناطق جنگی و حوادث و سوانح حضور فعالی داشته و حتی در زمان عادی نیز نقش ارزنده ای را در خدمات رسانی به مردم ایفا کرده است.
وی گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علاوه بر وظایف بین المللی، اهداف مبتنی بر باورهای اسلامی و اعتقادی نیز دارد.
وی از تبدیل ساختمان جوانان هلال احمر به هتل انتقاد کرد و افزود: این ساختمان پیش از این به عنوان خانه جوان در راستای فعالیت های جوانان و غنی سازی اوقات فراغت فعالیت داشت و تبدیل آن به هتل به هیچ وجه قابل قبول نیست.
سعادت افزود: هلال احمر یک تشکیلات مردمی است و هر ساختار حکومتی با توجه به ابزارها و سیاست هایی که دارد آن را هدایت می کند و باید در اختیار مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.
وی با ابراز تاسف از ادغام سازمان ملی جوان و تربیت بدنی گفت: تشکیل وزارت ورزش و جوانان به هیچ وجه به نفع امور جوانان نیست و برنامه های این قشر با ادغام در امر ورزش مورد بی توجهی قرار گرفته است.
سعادت ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان با امکاناتی که در اختیار دارد می تواند این خلاء را پر کند.
وی افزود: این نهاد مردمی باید طوری عمل کند که همه جوانان دارای انگیزه های انسان دوستانه و بشردوستانه بتوانند در راستای تسکین آلام بشری قدم بردارند.
وی افزود: استان آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همجواری با سه کشور همواره با مشکلات اجتماعی رو به رو بوده که از جمله آنها می توان به سرازیر شدن مهاجران جنگی به این منطقه اشاره کرد به طوری که در سال 70 بیش از 580 هزار آواره عراقی به این استان سرازیر شدند که نقش هلال احمر در ساماندهی آنان بسیار تاثیر گذار بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این دیدار گفت: این جمعیت در راستای اجرای طرح جهادی تربیت امدادگر، آموزش 20 هزار جوان علاقه مند را در دست اجرا دارد و تاکنون توانسته بیش از 13 هزار نفر را مورد آموزش همگانی قرار دهد.
در پایان این دیدار قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی لباس داوطلبان هلال احمر را به منظور حمایت و پشتیابی از آنان به تن کرد و به کسوت داوطلبان این نهاد مردمی پیوست.
روز 18 اردیبهشت ماه به عنوان روز صلیب سرخ جهانی نام گذاری شده و هر ساله از روز 18 تا 24 اردیبهشت به عنوان هفته هلال احمر گرامی داشته می شود.
7126/2093






24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن