تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده لردگان در مجلس: کاربردی شدن علوم مستلزم تقویت ارتباطات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده لردگان در مجلس: کاربردی شدن علوم مستلزم تقویت ارتباطات است شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباطات از مهمترین و باارزش ترین مولفه های تحقق توسعه پایدار است به نحوی که کاربردی شدن علوم و فناوری جز با ارتباطات ممکن نیست.


به گزارش ایرنا، مجید جلیل روز پنجشنبه در همایش "تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری" افزود: صنعت نخستین مولفه دستیابی به توسعه پایدار است چراکه اگر اقتصاد صنعتی و پیشرفته وجود نداشته باشد، توسعه پایدار نیز حاصل نمی شود.
وی با بیان اینکه دولت ها نقش مهمی در دستیابی جوامع به توسعه پایدار دارند، گفت: برهمین اساس باید در نحوه انتخاب دولت ها توجه و دقت لازم انجام گیرد چراکه دولت های برنامه محور سهم بسزایی در تحقق توسعه پایدار دارند.
جلیل با تاکید بر نقش دانشگاه ها و مراکز آموزشی در تحقق توسعه پایدار تصریح کرد: نقش آموزشی و پرداختن به پژوهش و تولید ثروت از علم از مهمترین کارویژه های دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به شمار می رود که باید با جدیت پیگیری شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با برگزاری چنین همایش هایی بتوان تدبیری کارساز در توسعه استان اندیشید تا بتوان چهارمحال و بختیاری را به عنوان یک الگو در مسیر دستیابی به توسعه پایدار به کشور معرفی کنیم.
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: چهارمحال و بختیاری در حالی که از نیروهای توانمند بومی برخوردار است اما ناتوانی در جذب و ماندگاری این نیروها، استان را با چالش روبرو کرده است.
حمیدرضا عزیزی افزود: برای دستیابی به توسعه پایدار باید نقشه راه، هدف و راهبرد تدوین شده باشد.
وی، تربیت نیروی انسانی را از الزامات تحقق توسعه پایدار دانست و گفت: توجه به نیروی انسانی و تربیت مدیران کارآمد می تواند دستیابی به توسعه پایدار را شتاب بخشد.
این نماینده مجلس، اعتمادسازی را از مهمترین راهکارهای تحقق توسعه پایدار دانست و افزود: از چالشهای مهم کشور این است که صداقت و اعتماد کمرنگ شده و برهمین اساس نیز ضروری است تا با ایجاد اعتمادسازی و واگذاری امور به مردم، گام مهمی در راستای تحقق توسعه پایدار برداشت.
عزیزی، جلوگیری از قانون شکنی را از دیگر راهکارهای تحقق توسعه پایدار برشمرد و اظهار کرد: امید می رود با عمل به قوانین و مقررات و جلوگیری از قانون شکنی ها بتوان گام مهمی در این راستا برداشت.
وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت بسیاری در حوزه های مختلف است، خاطرنشان کرد: اینکه چگونه می توان از این ظرفیتها در راستای دستیابی به رشد و توسعه پایدار بهره گرفت نیازمند تدبیر مسوولان است.
به گزارش ایرنا، همایش تدبیر در توسعه چهارمحال و بختیاری با هدف بررسی راهکارهای توسعه این استان با حضور مسوولان کشوری و استانی، امروز و فردا در دانشگاه شهرکرد در جریان است.
7363/6027



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن