تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814605112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبری رئیس جمهور عراق با خبرنگاران داخلی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نشست خبری رئیس جمهور عراق با خبرنگاران داخلی و خارجی


رئیس جمهور عراق پیش از ترک تهران در یک نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ گفت. وی از لغو اخذ ویزا برای زائران ایران و عراق خبر داد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور عراق  در سفر خود به تهران، علاوه بر دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز پیش از ترک تهران در یک نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ گفت. رئیس جمهورعراق در این نشست خبری نخست به نتایج و دستاوردهای این سفر اشاره کرد و گفت: من با مقامات کشور جمهوری اسلامی ایران که در رأس آنها رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردم و در این دیدارها در مورد روابط دو جانبه بین دو کشور عراق و ایران  در زمینه های  مختلف تأکید شد.  
دانلود   رئیس جمهور عراق درباره دخالت قدرتهای فرامنطقه ای در امور کشورهای منطقه گفت: قدرتهای فرا منطقه ای به دنبال اجرایی کردن طرح تجزیه کشورهای اسلامی هستند. طرحی که در سوریه، عراق، یمن قابل مشاهده است و هدف آن هم تقویت و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و تضعیف کشورهای اسلامی است.

وی  هم چنین درمورد وظیفه کشورهای منطقه برای مقابله با چنین طرح و اقداماتی گفت: مشکلاتی که در برخی از کشورهای منطقه وجود دارد باید از طریق خود ملتها حل شود.

وی افزود: باید به ملتها متکی باشیم و نگذاریم زمینه دخالت خارجی در داخل این کشورها به وجود بیاید و همکاریها گسترش پیدا کند.

فواد معصوم گفت: ملتهای منطقه نباید اجازه قدرت نمایی به فرامنطقه ای ها را بدهند.

وی همچنین به همکاریهای گسترده ایران و عراق در زمینه تجارت و بازرگانی و انرژی، محیط زیست و امور دفاعی و امنیتی اشاره کرد و گفت: مذاکراتی انجام شده که بر اساس آن قرار است برای تردد آسان زائران دو کشور اخذ ویزا لغو شود.

رئیس جمهور عراق  همچنین به تجاوز آل صعود و کشتار بی گناه مردم یمن اشاره کرد و گفت : کشور عراق از ابتدای آغاز تهاجم به یمن اعلام کرده است تنها راه حل این بحران گفتگوی سیاسی با طرفهای یمنی است و مداخله نظامی نه تنها را حل معقولی نیست بلکه ناامنی را تشدید می کند.

فؤاد معصوم رئیس جمهورعراق عصر امروز با بدرقه وزیر صنعت، معدن و تجارت تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن