تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803916476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اقتصاد دانش بنیان از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه اقتصاد دانش بنیان از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی است سنندج- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی کشور بر ضرورت حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و توسعه اقتصادی دانش بنیان را یکی از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی بیان کرد.


به گزارش ایرنا دکتر حمید رضا طیبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان جهاد دانشگاهی استان کردستان در سنندج گفت: جهاد دانشگاهی در چهار زمینه فرهنگی، پژوهشی فناوری و آموزشی و تجاری سازی فناوری و کمک به اشتغال فعالیت می کند.
وی افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهشی از توانایی تولید علم و تجاری سازی و تبدیل تحقیقات علمی به فناوری برخوردار است و در این زمینه تحقیقات ارزنده ای انجام داده است.
رییس جهاد دانشگاهی کشور به فعالیت های ارزنده جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی بویژه سلول درمانی، نازایی و درمان سرطان سینه اشاره کرد و گفت: راه اندازی رشته کارشناسی ارشد و دکتری در این مرکز دانشگاهی مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.
طیبیی افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی، تولید گیاهان دارویی و در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی هم اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
وی اظهار کرد: تولید فناوری روز جامعه و تحولات آینده علم و فناوری در حوزه پزشکی مورد توجه ماست.
وی اظهارکرد: جهاد دانشگاهی درصدد است در حوزه اشتغال دانشجویان را به سمت کارآفرینی هدایت کند.
رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی باید متناسب با نیازهای ملی و قابل اندازه گیری حرکت کند.
او از تدوین سند نقش و جایگاه جهاد دانشگاهی در تولید علمی کشور خبر داد و گفت: این مرکز در راستای توسعه فعالیت های خود نیازمند حمایت و همکاری ادارات استان است.
طیبی افزود: 20 درصد بودجه جهاد دانشگاهی از منابع دولتی و 80 درصد بودجه از محل تجاری سازی فعالیت های آموزشی تامین می شود.
**بخشی از افتخارات علمی کشور مرهون فعالیت های جهاد دانشگاهی است
استاندار کردستان نیز در این نشست بخش عمده ای از افتخارات علمی کشور را مرهون فعالیت های جهاد دانشگاهی و نهادهای وابسته به آن دانست.
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به اینکه زمانی که نظام سیاسی یک کشور تغییر می کند ساختار عقیدتی، فرهنگی و فکری نظام نیز متحول می شود گفت: همزمان با تغییر نظام سیاسی در کشور جهاد دانشگاهی با هدف انقلابی و اسلامی تاسیس شد.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که بر اساس اهداف نظام جمهوری اسلامی تاسیس شده است گفت: این مرکز دانشگاهی در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی، رسانه ای و فرهنگی فعالیت می کند.
او بر بهره گیری مطلوب دستگاه های اجرایی استان از ظرفیت های جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی مستعد استان از پتانسیل های ارزشمندی است که جهاد دانشگاهی می تواند به نحو مطلوبی از آن بهره گیرد.
زاهدی با بیان اینکه استان کردستان از ظرفیت و پتانسیل های خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است گفت: این استان در زمینه تولید گیاهان دارویی از ظرفیت مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه کمبود منابع آب و مصرف غیر علمی آن مشکل جدی برای استان کردستان ایجاد کرده است گفت: هم اکنون استان کردستان در بخش کشاورزری با چالش عمده ای در حوزه آب مواجه است.
ساختمان جهاد دانشگاهی استان کردستان در زمینی به مساحت هزار و 370 متر در پنج طبقه و با هزینه ای حدود 900 میلیون تومان احداث و راه اندازی شده است.
44 مرکز علمی کاربردی، دو مرکز دانشگاهی و 7 موسسه آموزشی،دو پارک علم و فناوری و 19 مرکز رشد در سطح کشور زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند.ک/2
1904/7352



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن