تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همكاری مردم با پلیس سارقان به عنف را ناكام گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پلیس كازرون اعلام كرد: همكاری مردم با پلیس سارقان به عنف را ناكام گذاشت خبرگزاری پانا: رئیس پلیس شهرستان كازرون گفت: به‌واسطه همكاری خوب مردم با ماموران پلیس، سارقان به‌عنف در حین ارتكاب بزه سرقت دستگیر شدند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 08:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ مهرداد مشوق خاطرنشان كرد: در پی تماس تلفنی یكی از شهروندان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینكه دو نفر سارق قصد سرقت از شهروندی را در شهر قائمیه دارند، ماموران واحد گشت به محل اعزام و وارد عمل شدند.
وی اضافه كرد: ماموران با حضور به‌موقع در محل موفق شدند دو نفر سارق كه قصد سرقت از یك شهروند را داشتند اما با مقاومت وی و حضور مردم ناكام مانده بودند را دستگیر كنند.
وی ادامه داد: متهمان با انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی اقرار كرده و با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
براساس این گزارش مشوق همچنین از دستگیری یك سارق سابقه‌دار در حین ارتكاب سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یك نفر ناشناس در منزل یكی از شهروندان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شده و پس از شناسایی منزل مورد نظر، راه‌های خروج را مسدود كرده و موفق به دستگیری سارقی كه در حال سرقت از این منزل بود شدند.
مشوق گفت: با استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم دارای سابقه سرقت است لذا پس از تشكیل پرونده، متهم برای طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن