تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعیت هلال احمر شجره طیبه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: جمعیت هلال احمر شجره طیبه است کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جمعیت هلال احمر را شجره طیبه و وجود آن را مایه خیرو برکت برای انسان ها دانست و افزود : اسلامی بودن ، داشتن روحیه دینی و روحیه کمک به همنوع ، خدمت رسانی را در نیروهای هلال احمر دوچندان می سازد .


به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا ، علی اصغر مونسان در مراسم تقدیر از ازامدادگران ونجاتگران طرح نوروز 94 ، نام هلال احمر را آرامش بخش عنوان کرد و گفت : ویژگی کمی نیست که یک فرد یا سازمان بتواند آرامش را به دیگران منتقل کند .
وی افزود : در هر نقطه این جهان هر جا بحران هست حضور نیروهای هلال احمر همواره مایه آرامش است ، این نیروها با بخطر انداختن جان خود مردم بحران زده را نجات می دهند .
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از جمعیت هلال احمر به عنوان یک شجره طیبه یاد کرد و وجود آن را مایه خیر و برکت برای انسان ها در شرایط بحرانی دانست .
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در کنار همه ویژگی های این جمعیت در دنیا ، اسلامی بودن را به همراه دارد ، این واژه و احکام دینی روحیه خدمت رسانی در نیروهای این جمعیت را به مردم بحران زده بیشتر می کند .
به گفته مونسان ، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان و هر زمانی که بحرانی وجود داشته و مردم به کمک احتیاج داشته اند نقش آفرین بوده است .
وی یاد آور شد : درچند روز گذشته هواپیمای حامل امدادگران هلال احمر ایران به رغم تهدید های هواپیماهای سعودی و خطرات موجود ،با شجاعت پیش رفتند ، اما ممانعت از فرود آنها و از بین بردن باند مانعی برای خدمت رسانی آنان شد .
مونسان اضافه کرد : کشتی حامل کمک های انسان دوستانه و امدادگران هلال احمر به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان و مردم مظلوم یمن در حال حرکت به سوی سواحل این کشور هستند اما با تمامی تهدیدها مسیر خود را ادامه داده اند ، این اقدام شجاعانه نشان می دهد آنها در کنار اقتدار نظام جمهوری اسلامی وظیفه خود را به درستی انجام داده اند و آمادگی این را دارند که در راه کمک رسانی به مردم مظلوم حتی از جان خود بگذرند .
مونسان حضور جوانان در بدنه این جمعیت را از ویژگی های بارز و مثبت این شجره طیبه دانست و گفت : اینکه جوانان به فعالیتی سالم می پردازند و از انرژی جوانی برای خدمت رسانی به همنوعان خود بهره می گیرند ،مایه خرسندی است .

* وجود نیروهای هلال احمر در شرایط بحران مایه آرامش است
امام جمعه کیش با قدردانی از تلاش های وظیفه شناسانه نیروهای هلال احمر اظهار داشت : در این جمعیت نیروهایی حضور دارند که کار سخت و دشوار را برگزیده و در میدان ها و روزگار سخت به میدان می آیند و همواره آماده خدمت رسانی به همنوعان خود هستند .
حجت الاسلام حسن علیدادی گفت : حضور نیروهای هلال احمر همواره برای انسان های بحران زده مایه آرامش است و با دیدن لباس های این نیروها در شرایط سخت و بحرانی اضطراب ها و نگرانی ها کاهش می یابد و آرامش به افراد منتقل می شود.
امام جمعه کیش گفت : ریشه این درخت ارزشمند و شجره طیبه در همه اقشار جامعه دمیده شده است ، هر قشر و صنفی در این جمعیت دیده می شود ، هلال احمر از همه نیروها و اقشار مختلف مردم برای ماموریت های سخت و انجام آن به بهترین شکل ممکن کمک می گیرد .
محسن آسوبار سرپرست جمعیت هلال احمر کیش نیز به اقدامات انجام شده در نوروز امسال برای خدمت رسانی به مردم اشاره و از تلاش تمامی نیروهای خدمت رسان در این ایام تقدیر کرد .
درپایان این مراسم از داوطلبان و نجاتگران برتر ، امدادگران ایثارگر ، نجات گران برتر در حوزه اخلاق ، جوانان فعال ، امداد گران برتر پایگاه جوانان و خیرین برتر در نوروز94 با اهدای لوح یاد بود تقدیر شد.
همچنین از سوی هلال احمر منطقه ازاد کیش جلیقه این جمعیت به صورتی افتخاری به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و امام جمعه کیش اهدا شد .
مراسم تقدیر ازامدادگران ونجات گران طرح نوروزی شامگاه چهارشنبه با حضور مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاونان و مدیران این منطقه و نیروهای نظامی و انتظامی و دواطلبان هلال احمر در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد .
1630**1641/6048









24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن