تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802888927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته اخبار گوناگون استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بسته اخبار گوناگون استان گلستان گرگان - ایرنا - چارت قدیمی تشکیلاتی استانداری، حذف پرداخت کارمزد به بانکهای عامل بابت دریافتهای حضوری قبوض گاز بهاء، کشف چهار قایق موتوری غیرمجاز، ارتقاء تجهیزات تأسیسات فرودگاه گرگان و مانور اطفاء حریق در ساختمان‎های بلند گرگان از عناوین خبری چهارشنبه شب ایرنا مرکز گلستان است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: چارت سازمانی استانداری از 17 سال پیش و از زمان استان شدن گلستان، تغییر چندانی نداشته و در بسیاری از حوزه ها با کمبود نیرو مواجهیم.
علی اصغر طهماسبی در نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری کردکوی خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن استان و کمبود نیرو و چارت 17 سال پیش که هنوز هم تکمیل نیست، استانداری گلستان با تلاش مضاعف کارکنان در بیشتر حوزه ها عملکرد درخشانی داشته است.
وی ادامه داد: زمانی که ما استانداری گلستان را تحویل گرفتیم بیش از 80 میلیارد تومان بدهی جاری روی دست استانداری بود، ضمن این که ما طی سال گذشته با کاهش سیاسی قیمت نفت از سوی برخی کشورهای منطقه و تحریم های ناجوانمردانه غرب مواجه بودیم که مجموعه این عوامل باعث کاهش درآمدهای دولت و به تبع آن عدم تخصیص بودجه کافی به استان ها شد.
وی ادامه داد: اگر امروز دولتمردان و سرداران عرصه دیپلماسی کشور با جدیت تمام در پی حصول توافق و رفع کامل تحریم ها هستند به هیچ عنوان به دلیل نگاه سیاسی و جناحی نیست بلکه وضعیت اقتصادی جامعه، فشارها و توقعات از دولت تدبیر و امید، عامل اصلی تلاش در جهت توافق هسته ای و رفع تحریم های غرب است.

***
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: از ابتدای سال جاری پرداخت کارمزد به بانک های عامل بابت دریافت های حضوری قبوض گاز بهاء حذف شده است.
صفرعلی جمال لیوانی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده با بانک های عامل، قبوض مشترکین شرکت از طریق کلیه شعب و پایانه های الکترونیکی بانکی کشور قابل وصول بوده که کارمزد متعلقه به ازای هر تراکنش مبلغ یک هزار ریال است که به بانک مربوطه پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه گفت: دریافت هر گونه وجه به صورت دستی توسط کلیه دفاتر پیشخوان دولت (همین طور بانک های عامل دارای تفاهم نامه) که دارای پایانه های الکترونیکی بانک های عامل هستند مطابق ابلاغیه مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و همچنین تفاهم منعقده با بانک های عامل و تصمیمات متخذه در کارگروه شرکت های خدمات رسان (گاز، آب، برق و مخابرات) به صورت دستی قابل پذیرش نبوده و مغایر سیاست های اتخاذ شده و تفاهم نامه با بانک های عامل است.
وی اظهار کرد: هدف از حذف پرداخت دستی وجوه گاز بهاء علاوه بر این که مغایر با تفاهم نامه منعقده با بانک های عامل است شفاف سازی عملیات صورت گرفته، رفع ابهامات و سوءاستفاده ها و همچنین پیشگیری از حجم مراجعات مشترکین به جهت عدم اعمال وجوه پرداختی در عملیات حسابداری شرکت است.

***
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان از کشف و ضبط چهار قایق موتوری غیرمجاز خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت در یک مرحله گشت ساحلی در منطقه میان قلعه یک فروند قایق موتوری غیرمجاز با دو سرنشین را شناسایی کردند.
سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب افزود: دو سرنشین این قایق موتوری متواری و کلیه آلات و ادوات صیادی آنان ضبط شده است.
به گفته وی، در عملیات دیگری که توسط ماموران پایگاه آشوراده در حوزه خواجه نفس انجام شده است، چهار صیاد غیرمجاز به همراه دو فروند قایق موتوری سه قوه اسب و یک فروند قایق موتوری 25 قوه اسب، پنج کیلوگرم ماهی فلسدار غیرمجاز، 15 رشته دام فلسدار و یک دستگاه جی پی اس کشف و ضبط شد.
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان تصریح کرد: متهمین برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

***
با نصب و راه اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور 630 کاوا و بازسازی پست 20 کیلوولت، تجهیزات تأسیساتی فرودگاه گرگان ارتقاء یافت.
مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 630 کاوا و دو دستگاه انژکتور گازی به همراه تعویض سرکابل های مربوطه و بازسازی پست 20 کیلوولت از جمله اقدامات صورت گرفته در واحد تأسیسات بوده است.
تیمور امیری افزود: این اقدامات با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور صورت گرفته است.
وی هدف از این اقدامات را بالا بردن ضریب ایمنی و قابلیت اطمینان پست و شبکه برق نرمال فرودگاه گرگان عنوان کرد.
وی همچنین گفت: سالن آموزش و کنفرانس مجهز به امکانات به روز در فرودگاه گرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
امیری اظهار کرد: این سالن با ظرفیت برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی برای 33 نفر و در فضایی به مساحت 90 مترمربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال از محل اعتبارات آموزشی شرکت فرودگاه های کشور با پیگیری های اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی افتتاح شد.
وی افزود: این سالن کنفرانس مجهز به امکانات به روز آموزشی چون تخته هوشمند، ویدئو پروژکتور و سیستم صوتی است که با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در فرودگاه گرگان به بهره برداری رسید.

***
رییس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: صبح امروز مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در ساختمان‎های بلندمرتبه، توسط نیروهای این سازمان برگزار شد.
مختار زرگرانی اظهار کرد: این مانور با همکاری واحد آموزش و عملیات سازمان و به منظور آمادگی و مقابله با حریق‎های احتمالی در ساختمان‎های بلندمرتبه ساختمان مسکن مهر، مشرف به روستای "سعدآباد" گرگان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: حفظ آمادگی جسمانی، سنجش عملیاتی نیروها، فرماندهی واحد، سازماندهی و هماهنگی نیروهای اعزامی، پشتیبانی خودروهای عملیاتی، فرماندهی نیروها، نجات مصدوم و اطفاء حریق از جمله اهداف برگزاری این مانور عملیاتی بوده است.
زرگرانی ادامه داد: این مانور در چهار مرحله انجام شد که شامل حضور خودروی پیشرو، نجات افراد محبوس شده، استفاده از تشک نجات و استفاده از طناب برای انتقال افراد در معرض حریق بوده است.
وی اضافه کرد: این مانور یکی از 11 مانوری است که این سازمان برای سال جاری در برنامه‎های خود قرار داده است و در ماه آینده مانور غواصی نیز توسط این سازمان برگزار می‎شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به کاستی‎های گرگان به عنوان کلان‎شهر در مواجهه با حوادث ساختمان‎های بلندمرتبه اذعان کرد: اگر چه این مجموعه به یک نردبان 32 متری و بالابر 22 متری مجهز است اما درصدد تامین یک بالابر دیگر به ابعاد 22 متر هستیم.
زرگرانی یادآور شد: با توجه به نیاز شهر با تائید شهردار و موافقت مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، انتظار می‎رود سازمان شهرداری های کشور در صورت تامین بالابر 54 متری، نیاز استان را نیز به این بالابر در برنامه‎های خود قرار دهد.

***
مأموران یگان حفاظت محیط زیست گرگان در پی گشت زنی و پایش در حوزه استحفاظی در منطقه حفاظت شده "جهان نما" در محل جمشیدی موفق به دستگیری دو شکارچی غیرمجاز شدند.
در بازرسی از این متخلفان دو قبضه سلاح شکاری دو لول و تک لول به همراه چهار عدد فشنگ توسط مأموران کشف و ضبط شد و پرونده این شکارچیان پس صورتجلسه تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

***
6 اتاق بازی درمانی با هدف درمان مشکلات رفتاری در مدارس آموزش استثنایی گلستان افتتاح شد.
عباس خانعلی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: بازی درمانی یکی از روش های مؤثر در درمان مشکلات رفتاری و روانی کودکان است. بازی نقش مؤثری در رشد کودک دارد و در خلال بازی می توان به بسیاری از ویژگی ها، مسائل و رشد کودک پی برد.

***
معاون قضایی و رییس شوراهای حل اختلاف استان گلستان از تداوم بازرسی های دوره ای از شعب این شورا به منظور ارتقای کیفیت رسیدگی پرونده های ورودی خبر داد.
احمد جعفری با بیان این که بازرسی های دوره ای از شعب این شورا در سال های گذشته از افزایش کیفیت رسیدگی ها و رضایت نسبی مردم حکایت دارد گفت: به منظور حفظ و ارتقای کیفیت رسیدگی ها امسال نیز بازرسی از شعب شورا را در دستور کار داریم.
وی با تاکید بر این که در این دیدارها فقط به بازرسی اکتفا نمی کنیم افزود: تیم بازرسی متشکل از کارشناسانی است که در صورت لزوم آموزش های مورد نیاز را نیز به اعضا ارائه می کنند.
وی تصریح کرد: بررسی کمبودها و امکانات مورد نیاز هر یک از شعب، گفت و گوی رو در رو با اعضا که به نوعی نماینده دستگاه قضا در دورترین نقاط استان نیز هستند از دیگر اهداف این بازرسی های دوره ای است.
وی با بیان این که هدف از این بازرسی ها مچ گیری نیست اضافه کرد: در این بازرسی ها نقاط قوت و ضعف هر حوزه قضایی به منظور تدوین بهتر برنامه های اجرایی شناسایی می شود.

***
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی گالیکش گفت: این نهاد به منظور آمادگی دانش آموزان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه مانور یک روزه ای با عنوان رزمایش پدافند غیرعامل در روز چهارشنبه برگزار کرد.
حسین خسروی افزود: در این رزمایش که در مدرسه شبانه روزی شهید فرامرزی روستای قلی تپه گالیکش برگزار شد دانش آموزان با شیوه های آمادگی برای حفظ جان خود در حملات هوایی دشمن، روش های مهار آتش و کمک به مصدومین حادثه دیده آشنا شدند.
در این رزمایش آتش نشانی و هلال احمر این شهرستان نیز مشارکت داشتند.

***
فرماندار رامیان گفت: رفع مشکل بیسوادی یکی از سیاست های کلان نظام است که با همدلی و همکاری مردم و مسوولین امکان پذیر است.
جواد صادقلو روز چهاشنبه در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان گفت: تلاش بر این است تا با تلاش همگانی به شناسایی بی سوادان شهرستان اقدام و با به روزرسانی اطلاعات در حل مشکل بی سوادی در شهرستان گام برداشته شود.
رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان رامیان مقابله با بی سوادی را نیازمند یک کار فرهنگی و پیچیده دانست و تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، هیئات مذهبی و تمامی نهادهای مرتبط و تشویق سوادآموزان در خصوص اطلاع رسانی و ایجاد فرهنگ مقابله با بی سوادی اقدام نمود.
عبدالحکیم فیروزی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش پرورش نیز در این جلسه به تبیین وظایف شورای پشتیبانی سوادآموزی پرداخت و گفت: آموزش حق همه مردم بوده و عدالت آموزشی جزو سیاست های مورد توجه مسئولین نظام و دولت تدبیر و امید است.
وی ریشه همه مشکلات جامعه را در بی سوادی دانست و از همه دستگاه ها خواست تا با همکاری و همدلی بتوانند در اجرای هر چه بهتر برنامه ملی ریشه کنی بی سوادی در جامعه تلاش نمایند.
بر اساس اعلام مسوولان حدود چهار هزار نفر از اهالی شهرستان رامیان بی سواد هستند.

***
مراسم گرامیداشت شهید محمدصادق صادقی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 16 الی 18 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با حضور خانواده و دوستداران این شهید بزرگوار برگزار می شود.
***
7481/6167/6159/6203



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن