تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تقلب در انتخابات پارلمانی انگلیس برای حذف رهبر حزب یوکیپ


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احتمال تقلب در انتخابات پارلمانی انگلیس برای حذف رهبر حزب یوکیپ لندن - ایرنا - پلیس انگلیس در حال بررسی شکایتی است که براساس آن ادعا شده در جریان شمارش آرای انتخابات در منطقه "سوت تانت" که "نایجل فاراژ" رهبر حزب یوکیپ نتوانست در آن رای بیاورد، تقلب صورت گرفته است.


به گزارش ایرنا، روزنامه ایندیپندنت روز چهارشنبه نوشت: یک سخنگوی پلیس منطقه کنت اظهار داشته است: گزارشی را مبنی بر تقلب انتخاباتی دریافت کرده ایم و در حال پیگیری دادخواست آن هستیم.
براساس نتایج نهایی اعلام شده، "کریگ مکینلی" نماینده منتخب حزب محافظه کار در منطقه "سوت تانت" توانست با 18 هزار و 838 رای در مقابل 16 هزار و 26 رای نایجل فاراژ (رهبر حزب یوکیپ) پیروز شود.
با این حال روزنامه ایندیپندنت نوشت که حزب یوکیپ اعلام داشته که در جریان تنظیم این شکایت نقشی نداشته است.
تنها 48 ساعت پس از اعلام نتایج انتخابات انگلیس طرفداران حزب یوکیپ در صفحه توییتری شان از شکست رهبر این حزب ابراز تردید کرده و آن را توطئه ای از پیش تعیین شده خواندند.
آنها در حالی که زمان شمارش آراء را طولانی خواندند مدعی شدند که پیروزی حزب یوکیپ در انتخابات شورای محلی منطقه سوت تانت که به طور همزمان با انتخابات عمومی انگلیس برگزار شده بود گواهی است که نشان می دهد شکست فاراژ یک دسیسه بوده است.
یک کاربر اینترنتی در صفحه توئیترش ساعاتی پس از بسته شدن صندوق های رای و پیش از اعلام نتایج قطعی شمار آرا نوشته بود: یک منبع مطمئن به من گفته که فاراژ کرسی خود را در سوت تانت از دست داده است و تعجب خواهم کرد اگر او دروغ گفته باشد.
کاربر دیگری نیز گفته است: آیا آنها می خواهند باور کنیم که مردم به یوکیپ رای داده اند اما به رهبرش رای نداده اند.
به رغم اینکه نایجل فاراژ پس از شکست در انتخابات از سمتش استعفا داد اما "استیو کروتر" رییس حزب یوکیپ روز دوشنبه گفت این حزب نمی تواند با استعفای فاراژ موافقت کند چرا که یوکیپ توانست در انتخابات پارلمانی انگلیس موفقیت های بزرگی بدست آورد.
کمیته اجرایی ملی حزب یوکیپ نیز روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که این حزب به رغم حملات منفی صورت گرفته در جریان مبارزات انتخابات پارلمانی اش، توانست با کسب حدود چهار میلیون رای، یک نتیجه و اقدام خارق العاده را صورت دهد.
حزب یوکیپ به رغم سروصدای زیادی آن قبل از انتخابات و شعارهای ضد اروپایی و ضد مهاجری اش، با کسب تنها یک کرسی در مجلس عوام، از احزاب شکست خورده این انتخابات شمرده می شود.
انتخابات عمومی انگلیس که پنجاه و ششمین انتخابات پارلمانی این کشور از سال 1801 میلادی بشمار می آید، روز پنجشنبه گذشته هفتم ماه می ( 17 اردیبهشت ) برگزار شد .
براساس نتایج نهایی اعلام شده، حزب محافظه کار در این انتخابات با کسب 331 کرسی از 650 کرسی مجلس عوام، توانست به عنوان حزب غالب در پارلمان انگلیس برای پنج سال دیگر و بدون نیاز به تشکیل ائتلاف با احزاب کوچکتر به سکان داری دولت ادامه دهد.
اروپام**4*ن* 1552



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن