تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی: جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است اراک- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به برکت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری به عنوان قدرت مطلق منطقه محسوب می شود.


به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در جمع سرحلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اراک در مجتمع فرهنگی ستارگان این شهر افزود: دشمنان باور نداشتند که روزی کشور ایران اسلامی به چنین اقتدار و عزتی دست پیدا کند، امروزه در نقطه حساسی از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید کرده اند قرار داریم و این مهم هوشیاری و آگاهی آحاد جامعه را می طلبد.
وی ادامه داد: آحاد ملت ایران باید بدانند که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از هر ابزاری برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب استفاده می کنند بنابراین همه باید در برابر توطئه ها و شرارت های دشمنان با یکدیگر هم قسم شویم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ملت های مستضعف جهان به انقلاب اسلامی امید دارند و کوچکترین ضعفی، جبهه مقاومت مستضعفان را با مشکل مواجه می سازد و چیزی که دشمنان نظام اسلام را به وحشت می اندازد نیروی ایمان و ولایتمداری ملت ایران است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیرحرکت دنیا را عوض کرد، به گونه ای که منحنی قدرت آمریکا رو به نزول بوده و آرمان های انقلاب اسلامی به همه نقاط دنیا صادر شده و سیر صعودی را طی می کند.
سردار نقدی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، اهداف عالیه امام راحل و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری قلب های مستضعفان جهان را تسخیر کرده و ارزش های انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی خواهان جهان شده است.
وی گفت: هم اکنون ملت های مستضعف جهان در مقابله با ظلم و ستم به پا خواسته اند و پرچم اسلام در منطقه به اهتزاز درآمده و منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته اند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رژیم آل سعود با حمایت های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر اسراییل مردم مظلوم یمن را مورد آماج حملات هوایی قرار داده است اما هر روز که می گذرد مردم مظلوم این کشور در حفظ کیان خود مصمم تر از گذشته می شوند.
وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارد و همواره با پیروی از ولایت فقیه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.
سردار نقدی بیان کرد: حلقه های صالحین برای مراقبت و تربیت نسل جوان شکل گرفته و سرگروه ها و مسوولان این نهاد مقدس باید با بهره گیری از موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) فرهنگ علوی را در جامعه گسترش دهند.
رییس سازمان بسیج مستضعفی افزود: شکل گیری حلقه های صالحین در هر پایگاه برای این بوده که مرجعی باشد و به حلقه های جوان مشاوره و همفکری دهد و فلسفه وجودی پایگاه های بسیج یکی تربیت بسیجیان متدین و دیگری الگو شدن آنان برای دیگر افراد است.
وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر را باید به نوعی ترویج دهیم و در این زمینه باید رفتار خودمان الگوی دیگران شود چرا که در صدر اسلام رفتار و کردار پیامبر اسلام(ص) بود که سبب شده جمع کثیری به اسلام گرایش پیدا کنند.
حضور در آیین معارفه فرمانده سپاه روح الله و بازدید از شرکت واگن پارس اراک از دیگر برنامه های یک روزه سردار نقدی در اراک بود.ک/2
3017/6013/ 3404



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن