تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده فرماندار خلخال در وزارت کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرونده فرماندار خلخال در وزارت کشور اردیبل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت : مراحل انتخاب فرماندار (خلخال) در استان انجام شده و پرونده برای بررسی و امضای وزیر در وزارت کشور می باشد.


مجید خدابخش چهارشنبه شب در گزارش تلویزیونی از عملکرد مدیریت عالی استان افزود: فرد مورد نظر استانداری برای پست خالی فرمانداری پس از انجام مراحل مصاحبه انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده است.
او بیان کرد: هم اکنون فرمانداری پارس آباد با سرپرستی مهدی احمدی فرماندار خلخال اداره می شود و با حکم وزیر کشور برای گزینه معرفی شده ، بزودی هر دو شهرستان فرمانداران خود را خواهند شناخت.
وی همچنین درباره بحران تعیین شهردار در بیله سوار نیز گفت: انتخاب شهردار وظیفه شوراست و تاکنون شورای شهر بیله سوار نتوانسته فرد واجد شرایط و مناسب را برای تصدی این پست انتخاب کند.
خدابخش اظهار کرد: این موضوع در هیات حل اختلاف در حال رسیدگی است و در صورت عدم توان شورا ی شهر بیله سوار در انتخاب شهردار، شورا منحل و استانداری تا انتخاب شورای جدید فردی را بعنوان سرپرست شهرداری این شهر مرزی انتخاب خواهد کرد.
6016



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن