تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815648993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پپ: اميدوارم بارسلونا قهرمان شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پپ: اميدوارم بارسلونا قهرمان شود
بارسلونا به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود كرد. بازي برگشت دو تيم بايرن‌مونيخ و بارسا در آليانس آره‌نا برگزار شد و در حالي كه باواريايي‌ها سه بر دو مهمان را از پيش‌رو برداشتند اين آبي و اناري‌ها بودند كه بليت فينال برلين را به نام خود رزرو كردند. حساسيت بازي برگشت مرحله نيمه‌نهايي به حدي بود كه حتي هتل محل اقامت تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي كشورمان در وين را نيز تحت تأثير گذاشته بود.
نویسنده : شیوا نوروزی 


بارسلونا به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود كرد. بازي برگشت دو تيم بايرن‌مونيخ و بارسا در آليانس آره‌نا برگزار شد و در حالي كه باواريايي‌ها سه بر دو مهمان را از پيش‌رو برداشتند اين آبي و اناري‌ها بودند كه بليت فينال برلين را به نام خود رزرو كردند. حساسيت بازي برگشت مرحله نيمه‌نهايي به حدي بود كه حتي هتل محل اقامت تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي كشورمان در وين را نيز تحت تأثير گذاشته بود.

 پيروزي براي هيچ
برد سه بر صفر بازي رفت خيال شاگردان انريكه را تا حدي راحت كرده بود. تا آنجا كه بازيكنان بايرن فشار زيادي را تحمل مي‌كردند. اگرچه بن‌عطيه با گل دقيقه سه خود اميدها را براي صعود بايرن زنده كرد اما دو گل نيمار آرزوهاي آلماني‌ها را نقش برآب كرد و حتي گل توماس مولر نيز نتوانست به داد باواريايي‌ها برسد. شكست پنج بر سه بايرن آن‌قدر براي سرمربي اين تيم ناراحت‌كننده بود كه پپ گوارديولا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران نتوانست ناراحتي‌اش را پنهان كند: «احساس مي‌كنم كه هواداران بايرن از عملكرد تيم خود در اين ديدار رضايت دارند. ما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. دوست داشتيم كه به فينال برلين راه يابيم، اما الان اين‌گونه نشده است و نمي‌توان هيچ كاري هم كرد. بايد اعتراف كنم كه ناراحتم از اينكه تيمم نتوانست به فينال راه يابد اما چه مي‌شود كرد. واقعيت مي‌گويد كه بايرن‌مونيخ نتوانست به فينال راه يابد و بايد با آن كنار آمد.»
حرف‌هاي درگوشي پپ و مسي از ديگر حواشي اين بازي بود: «اين موفقيت را به بارسلونا تبريك مي‌گويم. اميدوارم كه اين تيم در فينال هم بتواند برابر حريف خود به پيروزي برسد و در نهايت هم جام قهرماني را بالاي سر ببرد. بدون شك تيمي كه دوست دارم در فينال برلين جام قهرماني را بالاي سر ببرد بارسلونا است. مسي به دوران من نزديك شده است و الان همان بازيكن خطرناك سابق شده است. ما بسيار خوش شانس هستيم چراكه در عصري زندگي مي‌كنيم كه بهترين بازيكنان جهان در آن وجود دارند. مي‌توانم مسي را با ستاره‌اي چون پله مقايسه كنم. من بازي پله را نديده‌ام اما مي‌توانم بگويم كه مسي بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان است. افتخار مي‌كنم كه روزي اين ستاره را تمرين داده‌ام و مربي او بوده‌ام. او يك استثنا در فوتبال است.»
 در انديشه قهرماني
لوئيز انريكه از اين پس فقط به قهرماني فكر مي‌كند. سرمربي بارسلونا حالا به سه جام نزديك شده است؛ لاليگا، جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا: «به عنوان بازيكن نتوانسته‌ام در فينال ليگ قهرمانان اروپا به ميدان بروم، اما اين باعث نشده كه عقده بازي در فينال اين رقابت‌ها را داشته باشم. الان به عنوان مربي توانسته‌ام تيمم را به فينال ليگ قهرمانان اروپا برسانم. تا بالا بردن جام تنها يك بازي ديگر باقي مانده است. نهايت تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا در اين ديدار نيز موفق باشيم. اين موفقيت نتيجه تلاش همه بازيكنان است. بارسلونا در همه جام‌ها براي بالا بردن جام تلاش مي‌كند. هدف ما قهرماني است و از اينكه چنين هدف بزرگي داريم به خود مي‌باليم.»

  ديپلماسي فوتبال
حميد بعيدي‌نژاد، رئيس تيم كارشناسي مذاكره‌كننده ايران درحالي روز نخست مذاكره در وين را «خيلي سخت» ارزيابي كرد كه به گفته او روز نخست با فرياد فوتبال‌دوستان اتريشي هنگام تماشاي بازي بايرن‌مونيخ و بارسلونا به پايان رسيده است. بعيدي‌نژاد در صفحه اينستاگرام خود نوشت: «هتل ما روبه‌روي محل مذاكرات يعني هتل كوبورگ قرار دارد و ما بر همين اساس مرتب بين محل مذاكرات و محل اقامت در تردد هستيم، هرچند البته از ترس شكار توسط خبرنگاران، خيلي سريع مي‌آييم و سريع مي‌رويم. مذاكرات در سطح مديران تا غروب ادامه يافت. آخر شب كه خسته به هتل برمي‌گشتيم، ديديم جمعيت زيادي در لابي هتل تجمع كرده‌اند و سر و صداي زياد و پرشوري هم در هتل برپاست. فهميديم مردم با شور و حرارت پخش مستقيم مسابقه بايرن‌مونيخ و بارسلونا را از تلويزيون‌هاي صفحه نمايشي بزرگ دنبال مي‌كردند. هواداران تيم بازنده البته ناراحت مي‌شوند ولي لذت ديدن فوتبال اصلي است كه هيچ‌گاه فداي احساسات صرف نمي‌شود.»



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن