تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803919389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارسلونا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با وجود شکست 3 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جواز حضور در فینال این رویداد معتبر را کسب کرد.


به گزارش ایرنا، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار بایرن مونیخ آلمان و بارسلونای اسپانیا در ورزشگاه آلیانس آره نا شهر مونیخ آغاز شد.
این دو تیم درحالی پای به میدان گذاشتند که بارسلونا در دیدار رفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده بود.
هرچند بایرن مونیخ دیدار بازی برگشت را 3 بر 2 پیروز شد اما بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 5 بر 3 برنده شد و به دیدار پایانی صعود کرد.
در دقیقه 6 ارسال ژابی آلونسو از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهدی بن عطیه همراه شد و نخستین گل بایرن مونیخ به ثمر رسید تا میزبان امیداور شود.
در دقیقه 14 و درحالی که بایرنی ها به دنبال گل دوم بودند، لیونل مسی با پاسی در عمق لوییس سوارز را صاحب توپ کرد و این مهاجم اروگوئه ای نیز، نیمار را در موقعیت عالی قرار داد تا گل نخست کاتالان ها به ثمر برسد.
در دقیقه 19 ضربه سر توماس مولر که می توانست به گل دوم شاگردان گواردیولا تبدیل شود با واکنش تماشایی تراشتگن همراه شد و راهی به دروازه بارسلونا پیدا نکرد.
در دقیقه 26 پاس توماس مولر به روبرت لواندوفسکی رسید که ضربه نوک پای این مهاجم را دروازه بان بارسلونا در آغوش گرفت.
در دقیقه 29 یکبار دیگر همکاری مسی و سوارز در محوطه جریمه نیمار را در موقعیت ایده آلی قرار داد تا دومین گل میهمان براحتی هرچه تمام شکل بگیرد.
در دقیقه 38 لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه او را مارک تراشتگن با واکنشی تحسین برانگیز از روی خط دروازه بیرون کشید.
در آغاز نیمه لوییس انریکه که فینالیست شدن تیم خود را قطعی می دید، لوییس سوارز را از زمین بیرون کشید و پدرو رودریگز را به میدان فرستاد.
در دقیقه 59، لواندوفسکی به زیبایی خاویر ماسکرانو را از پیش برداشت و با ضربه ای دقیق دروازه بارسلونا را گشود تا کار به تساوی 2 بر 2 بکشد.
در دقیقه 73 توماس مولر بالاخره موفق به گلزنی شد و از پشت محوطه جریمه تور دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد تا بایرن مونیخ 3 بر 2 از میهمان خود پیشی بگیرد.
در نهایت این دیدار با برتری 3 بر 2 بایرن مونیخ به پایان رسید اما بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، 5 بر 3 پیروز شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
بایرن مونیخ در این دیدار با ترکیب مانوئل نویر، ژابی آلونسو، مهدی بن عطیه، تیاگو، لواندوفسکی، رافینیا، جرمی بواتنگ، خوان برنات، فیلیپ لام(سباستین روده)، توماس مولر(ماریو گوتزه) و شواین اشتاینگر(خاوی مارینز) به میدان رفت.
برای بارسلونا نیز، مارک تراشتگن، دنی آلوس، جرارد پیکه، خاویر ماسکرانو، یوردی آلبا، ایوان راکیتیچ(جرمی متئو)، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا(ژاوی)، لیونل مسی، لوییس سوارز(پدرو رودریگز) و نیمار بازی کردند.
چهارشنبه شب و در دیگر دیدار این مرحله رئال مادرید اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان یوونتوس ایتالیا خواهد بود. دیدار رفت با برتری 2 بر یک یوونتوس همراه شد.
دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا روز (6 ژوئن) شنبه 16 خردادماه به میزبانی ورزشگاه المپیک شهر برلین آلمان برگزار می شود.
ورزشی(2)*1504*3783**1504



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن