تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804387702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بانوی پیر با آپاچی در یک قدمی فینال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بانوی پیر با آپاچی در یک قدمی فینال
یوونتوس با دو گل موراتا و ته‌وز در مقابل تک‌گل رونالدو موفق شد در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال‌مادرید را شکست دهد تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کند.
نویسنده : سعيد احمديان 


یوونتوس با دو گل موراتا و ته‌وز در مقابل تک‌گل رونالدو موفق شد در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال‌مادرید را شکست دهد تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کند.
ورزشگاه تورین سه‌شنبه شب میزبان بازی رفت یوونتوس و رئال در نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. در این مسابقه یوونتوس که دوباره به جمع تیم‌های برتر اروپا بازگشته در دقیقه هشت با گل آلوارو موراتا، ‏از رئال پيش افتاد. در دقیقه 27، کریس رونالدو کار را به تساوی کشید، اما در نیمه دوم یوونتوس به گل برتري رسید و روی یک ضدحمله بود که کارلوس ته وز پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شد ‏و کارواخال با بی‌دقتی او را سرنگون کرد. داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. خود ته وز که به آپاچی شهرت دارد، پشت ‏توپ قرار گرفت و با یک شوت به وسط دروازه، کاسیاس را مغلوب کرد تا یوونتوس دو بر یک برنده بازی رفت لقب بگیرد. تورینی‌‌ها حالا ‏تنها به تساوی در دیدار برگشت نیاز دارند تا راهی دیدار نهایی چمپیونزلیگ شوند. هر چند رئال به لطف تک‌گل رونالدو، امید زیادی برای صعود به فینال در بازی برگشت دارد.

آلگری: پاداش خوبی گرفتیم
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی تیمش مقابل رئال، از عملکرد بازیکنانش به طور کامل ‏راضی نبود اما تلاش شاگردانش را مورد ستایش قرار داد. ‏آلگری به خبرنگاران گفت: «از آنچه بازیکنان انجام دادند، بسیار راضی هستم. این پاداش مناسبی بود که ‏آنها شایستگی‌اش را داشتند. ما بازی پرفشاری ارائه دادیم و فرصت کمی در اختیار رئال گذاشتیم. البته ما ‏می‌توانستیم در نیمه اول بهتر کار کنیم. ‏حیف شد که نتوانستیم از موقعیت یورنته به نتیجه بهتری برسیم، اما از اینکه توانستیم رئال را شکست دهيم، راضی هستم. اکنون می‌توانیم برای دیدار هفته بعد آماده شویم و در مادرید هم بجنگیم.»

بوفون: ثابت کردیم می‌توانیم قهرمان شویم
بوفون از پیروزی ابراز خوشحالی کرد و گفت که تیمش ثابت کرد می‌تواند در حد و اندازه‌های رئال باشد. كاپيتان يوونتوس گفت: «می‌توانستیم سه بر يك پیروز شویم و همچنین 2-2. بنابراین فکر می‌کنم نتیجه خوبی گرفتیم و خوشحالیم. مهم‌‌ترین چیز در بازی دیشب این بود که ثابت کنیم در حد و اندازه‌های قهرمان اروپا هستیم. فکر می‌کنم حتی نتیجه يك - يك هم قابل قبول بود. بیشتر شبیه مسابقه بوکس بود، دور چرخیدیم و به هم مشت زدیم و انتظار دارم بازی برگشت هم همین‌طور باشد. رئال تیم خیلی خوبی است ولی در این سطح، با وجود اینکه آنها روی کاغذ تیم بهتری هستند، با تلاش و شور و شوق، موفق شدیم آنها را به چالش بکشیم. زیبا‌ترین چیز در فوتبال این است که تیم قوی‌تر همیشه برنده نیست. در کوتاه مدت، تیمی که در آن دیدار بهتر باشد پیروز می‌شود و در بلندمدت، تیمی که در مجموع قوی‌تر است.»

کارلتو: می‌توانیم جبران کنیم
با این شکست کار رئال براي بازی برگشت سخت‌تر شده است. کارلو آنجلوتی پس از شکست رئال در تورین گفت: «فکر می‌کنم نتیجه بازی می‌توانست چیز دیگری باشد. سعی داشتیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم اما بدشانس هم بودیم. بازی را خوب شروع نکردیم و خیلی زود گل خوردیم. سپس بازی را در دست گرفتیم و مزدمان را با زدن گل تساوی گرفتیم. متأسفانه در صحنه‌ای که می‌توانستیم  دو بر يك پیش بیفتیم، روی یک ضدحمله پنالتی دادیم و گل دوم را دریافت کردیم. خوشحال نیستم اما اطمینان دارم که در بازی برگشت این شکست را جبران کرده و به فینال خواهیم رفت. پس از دریافت گل دوم، کمی صبر و تحملمان را از دست دادیم و احساسی بازی کردیم.» آنجلوتی در مورد بازی بد راموس در خط میانی گفت: «نه تنها راموس که خیلی از بازیکنانمان دقت کافی در پاس دادن نداشتند و از این مسئله ضربه خوردیم. برای بازی برگشت یک چیز واضح و مشخص است. اگر خوب و با تمرکز بالا بازی کنیم، برنده خواهیم شد. نباید توپ‌‌ها را در میانه زمین از دست بدهیم؛ چرا که یوونتوس نشان داد که در ضد حملات چقدر خطرناک است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن