تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبات شورای تامین باید با قوانین حقوقی تطبیق داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مصوبات شورای تامین باید با قوانین حقوقی تطبیق داده شود بیرجند - ایرنا - معاون حقوقی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: جلسات شورای تامین باید با حضور کارشناسان حقوقی برگزار تا مصوبات آن با قوانین موجود مطابقت شود که در دولت تدبیر و امید این اقدام آغاز شده است.


به گزارش ایرنا، علی اسماعیلی روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه​ های اجرایی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: بسیاری از مصوبات دولت قبل بدون در نظر گرفتن این موضوع مهم به تصویب رسید که ما هم اکنون در حال بررسی آنها هستیم.
وی گفت: همچنین ستاد استعلامات در وزارت کشور ایجاد شده زیرا معتقدیم مرجع مشخص شدن بسیاری از مسایل و رفع ابهامات همین استعلامات است.
اسماعیلی با بیان اینکه تلاش ها باید برای تقویت نظام گفتمان حقوق عمومی در کشور باشد تا مردم آنچه را در باره حقوقشان لازم است بیشتر بدانند، گفت: از سال 1285 که نظام قانونگذاری در ایران آغاز به کار کرد تا امروز، 11 هزار قانون و آیین ​نامه، ​بخش​ نامه و دستورالعمل ​صادر شده که برخی از آنها امروز ماهیت خود را از دست داده اند.
وی افزود: همه ما برای مردم هستیم و باید تلاش​ مان این باشد که نظام گفتمان حقوق عمومی را در کشور تقویت کنیم و حقوق متقابل مردم و دولت را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم.
اسماعیلی گفت: بر همین اساس قانون تنقیح قوانین، وضع شده تا بررسی کند کدامیک از قوانین موجود منسوخ شده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در ستاد انتخابات وزارت کشور کمیته بازرسی، امنیت و اطلاع رسانی تشکیل شده است.
اسماعیلی گفت: با توجه به اینکه به تدریج در فضای انتخاباتی قرار می گیریم، بهتر است مدیران دستگاه های اجرایی با حفظ بی طرفی خود در انتخابات حتی المقدر در مراسم کلنگ زنی و افتتاحیه ها حاضر نشوند و بیشتر تلاش خود را صرف زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند.
6121 /6054/1772



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن