تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: شورای شهر می تواند مشوق سرمایه گذاری در پیشوا باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: شورای شهر می تواند مشوق سرمایه گذاری در پیشوا باشد تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان پیشوا از اعضای شورای اسلامی این شهر خواست تا با ایجاد تسهیلات و مشوق های لازم و شناسایی ظرفیت های اقتصادی موجود در منطقه، زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در این شهرستان فراهم کنند.


عباس ملکوتی خواه روز چهارشنبه درجلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که درحوزه مدیریت شهری بایستی مورد توجه شورای اسلامی شهرقرار گیرد، رشد متوازن و همگون مناطق مخلف شهر است که این امر با تشکیل کمیته شهری متشکل از نماینده فرمانداری، شورای شهر و شهرداری محقق می شود.
وی افزود: مردم به اعضای شورای اسلامی شهر اعتماد کرده اند و توقع و انتظار دارند این شورا نیز با تصمیمات قاطع ، اصولی و همراه با کارشناسی، زیرساخت های لازم برای توسعه شهر را تأمین کند.
به گفته وی فرمانداری به تخصیص اعتبارات نگاه سیاسی ندارد و در مسیر توسعه شهرستان هیچ فرقی میان مناطق شهری، روستایی و عشایری نیست، بلکه تلاش می شود با درنظر گرفتن اولویت ها و نیازهای هر منطقه در جهت ارتقاء، توسعه و تحول همه جانبه شهرستان گام برداشته شود.
نماینده دولت در شهرستان پیشوا تصریح کرد: این شهرستان با دارا بودن استعدادها و ظرفیت های مناسب در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لایق بهترین امکانات است و این مهم جز در سایه وحدت و همدلی مورد نظر مقام معظم رهبری میسر نمی شود.
ملکوتی خواه افزود: اقتصاد پیشوا بر پایه کشاورزی استوار شده و باید با تغییر رویکرد فعالیت های کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی از توان و ظرفیت موجود در منطقه بهترین بهره را برد .
وی تأکید کرد: مهمترین سیاست دولت، حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و فرمانداری پیشوا نیز در این راستا تلاش دارد از طرح های اقتصادی که توجیه اقتصادی لازم را داشته باشد، حمایت کرده و زمینه فعالیت آنها را در منطقه فراهم کند.
فرماندار پیشوا گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را به اسم دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده است و تمامی مسوولین لازم است تا در جهت عملی نمودن فرمایش ایشان، تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند تا معضلات و مشکلات شهرستان با سرعت بیشتر رفع شود.
وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا به عنوان نمایندگان مردم در مدیریت شهر و روستا لازم است تا با شناسایی و احصاء نیازهای شهرستان و تعیین شاخص های توسعه درهر بخش از پیشوا، زمینه حضور هدفمند سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه را فراهم کنند تا با کمک آنان رشد و توسعه شهرستان با سرعت بیشتری همراه شده و زمینه ایجاد فرصت های شغلی پایدار در منطقه فراهم شود.
تهرام/7254//1871



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن