تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشاراسد:دستاوردهای ایران را درزمینه هسته ای پیروزی سوریه می دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بشاراسد:دستاوردهای ایران را درزمینه هسته ای پیروزی سوریه می دانیم تهران - ایرنا - رییس جمهوری سوریه دستاوردها و پیروزی های ایران را در زمینه هسته ای، پیروزی سوریه و همه کشورها و ملت های مستقل دانست.


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد روز چهارشنبه در دیدار با علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تبریک همه دستاوردهای هسته ای ایران، افزود: ملت سوریه نیز مانند همه ملت های مستقل و آزاده، دستاوردها و پیروزی های ایران را در برنامه هسته ای خود، پیروزی همه کشورهای مستقلی می داند که بر حقوق قانونی و عادلانه خود پافشاری می کنند.
اسد با تقدیر ازحمایت های ملت و نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی آن ها در کنار ملت سوریه و پشتیبانی از آن در رویارویی با تروریست ها گفت: شعله ور ساختن جنگ در سوریه توسط تروریست ها و حامیان آن ها و دروغ پراکنی و هجمه رسانه ای برای تحقق آنچه را که نتوانسته اند در صحنه نبرد به آن دست یابند، از پایداری و مقاومت ملت سوریه و عزم آن برای نابود کردن تروریست ها با کمک کشورهای دوست و در راس آن ها جمهوری اسلامی ایران نمی کاهد.
بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار که با حضور محمد رضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران درسوریه برگزارشد، گفت: اراده و مقاومت ملت سوریه و استواری ارتش و رهبران این کشور، تضمین کننده شکست تروریست ها و حامیان آنهاست.
بروجردی افزود: جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه ایستاده و به حمایت خود از آن ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی برای کمک به این کشور و تقویت مقاومت و پایداری دولت و مردم سوریه تا رسیدن به هدف پیروزی بر تروریست ها دریغ نخواهد کرد.
وی ادامه داد: هیچ قدرتی درجهان نمی تواند روابط ممتاز ملت های ایران و سوریه و تاکید آن ها بر تحقق منافع مشترک و بازگشت آرامش و ثبات به منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.
دراین دیدار دو طرف روابط برادرانه میان جمهوری اسلامی ایران و سوریه و تاکید مسئولان دو کشور بر تقویت همکاری های دوجانبه در تمام زمینه ها، مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
خاورم**6116**1486**1010



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن