تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام شیخ النمر منجر به سقوط آل سعود خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س): اعدام شیخ النمر منجر به سقوط آل سعود خواهد شد قم -ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت که آل سعود بداند اگر این عالم بزرگوار را اعدام کند، زلزله ای ارکان آل سعود را فرا می گیرد و سرانجام منجر به سقوط آنان خواهد شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه کشور عربستان در مدرسه علمیه فیضیه قم، با بیان اینکه رژیم آدم کُش آل سعود، اعلام کرده است که در روز 25 رجب، شیخ النمر را اعدام می کند، گفت: این در حالی است که این رژیم نتوانسته است در تجاوز به کشور یمن به اهداف پلید خود برسد.
وی با اشاره به روز 25 رجب در تقویم گفت: در این روز هفتمین پیشوای شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع) در زندان هارون رشید به شهادت رسیدند و هارون جرم ایشان را بر هم زدن نظم جامعه و عدم تبعیت از دستگاه حاکمیت اعلام کرده بود و امروز نیز در عربستان جرم شیخ النمر، عدم تبعیت، ایجاد هرج و مرج در جامعه و رهبری معترضان علیه حکومت اعلام شده است.
وی با بیان شباهتهای میان اتهاماتی که به شیخ النمر زده شده است و اتهاماتی که دستگاه ستمگر هارون به امام موسی کاظم (ع) زده بود، اظهار کرد: هارون رشید حضرت امام کاظم (ع) را با این بهانه ها، از مدینه به زندان کشاند و انواع شکنجه ها را بر ایشان تحمیل کرد و سرانجام ایشان را به شهادت رساند.
امام جمعه موقت قم خاطر نشان کرد: جرم این مرد، خداباوری است و اعدام شیخ النمر بنیان پوسیده طاغوتی و فرعونی آل سعود را می سوزاند و آنان را نابود خواهد کرد.
وی همچنین با بیان اینکه جمعیت شرکت کننده در این تجمع و علما یک سخن با مسلمانان جهان دارند، خاطرنشان کرد: اگر به آل سعود مهلت داده شود، آنها در آینده نه چندان دور، حرمت حرم نبی مکرم اسلام (ص) و حرمت کعبه را نیز خواهند شکست، همانطور که حرمت بقیع و سایر مقابر را شکستند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تاکید کرد: آل سعود دست پرورده روباه پیر انگلیس است و انگلیسی ها از گذشته تخم تفرقه را در میان ملتهای مسلمان پاشیده اند و از اختلافات به وجود آمده، استفاده می برند.
امام جمعه موقت قم ضمن محکومیت جنایات رژیم آل سعود بیان کرد: ماهیت رژیم آل سعود بر همه روشن است و آنان اسلام آمریکایی را قبول دارند و می خواهند با اسلام آمریکایی و صهیونیست پرور با اسلام ناب محمدی (ص) مقابله کنند.
وی خاطر نشان کرد: آل سعود پیرو اسلام اشرافیت و ابوسفیانی، اسلام ملاهای کثیف وهابی و پذیرنده ذلت و تسلیم در برابر آمریکا، مروج اسلام دلار و نفت و خیانت، فریب و سازش با اسراییل است و اسلام تسلیم در برابر آمریکا و اسراییل را قبول دارد.
سعیدی تاکید کرد: آل سعود در طی عمر ننگین خود حتی یک گلوله به سمت رژیم اشغالگر قدس شلیک نکرده و در کشورهای بحرین و یمن جنایتهای بسیاری انجام داده است.
وی با بیان اینکه مسلمانهای دنیا نباید نسبت به جنایتهای آل سعود ساکت بنشینند، خطاب به سازمانهای بین المللی و حقوق بشری اظهار کرد: چرا سازمان ملل متحد ساکت شده است؟ چرا سازمانهایی که با عنوان حقوق بشر تشکیل شده اند، با وجود چنین جنایتکاریهایی، ساکت هستند و از این ملت محروم حمایت نمی کنند.
وی خاطر نشان کرد: امروز آل سعود وجهه ای در میان مسلمانان ندارد و همه مسلمانها می دانند که آنها بر خلاف ادعای خادم الحرمینی، خائن الحرمین هستند.
سعیدی همچنین خطاب به شیخ النمر تصریح کرد: ای مرد مبارز، بزرگ و استوره مقاومت؛ مردم شریف و شیعه حجاز می دانند که بهای مقاومت در راه خدا همین است.
سخنان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بارها با تکبیر شرکت کنندگان در این تجمع مورد تایید قرار گرفت.
شیخ نمر باقر النمر، برجسته ترین زندانی سیاسی عربستان به شمار می رود؛ این روحانی مبارز عربستانی از ساکنان العوامیه است که در 15 اکتبر (23 مهر ماه) سال گذشته به اتهام انتقاد علیه دولت به اعدام محکوم شد.
دادستان عربستان سعودی در 25 مارس گذشته (پنجم فروردین 93) با مطرح کردن اتهامهای دروغین، خواستار صدور حکم اعدام برای شیخ النمر به علت محاربه علیه نظام این کشور شد.
رژیم آل سعود اتهامات واهی از قبیل قیام علیه پادشاه و ایجاد آشوب در کشور و تشویق جوانان به شرکت در تظاهرات علیه حکومت را به این روحانی نسبت داده است. ک/3
7406/ 6133/ 1596



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن