تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803333748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود به زودي آل سقوط خواهد شد/ملت ايران دندان هاي شما را در دهانتان خرد خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۰ب.ظ)
خاتمي: آل سعود به زودي آل سقوط خواهد شد/ملت ايران دندان هاي شما را در دهانتان خرد خواهد کرد موج - امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: آل سعود به زودي آل سقوط خواهد شد، آن چنان که اين وعده قرآن است و بايد هرکاري که درحمايت از مظلومين از دست مسلمان بر مي آيد، انجام دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيد احمدخاتمي در خطبه هاي دوم نماز جمعه تهران با گرامي داشت ميلاد حضرت علي(ع) روز کارگر، هفته معلم و ياد و خاطره شيخ صدوق افزود: اين حقيقت بارها گفته شده است که مبارزه جريان حق و باطل در طول تاريخ استمرار داشته و تا قيامت هم ادامه خواهد داشت.
خطيب جمعه تهران، هشت سال دفاع مقدس را يادآور شد و خطاب به کشورهاي غربي گفت: مي خواهيد بار ديگر شانستان را آزمايش کنيد؟ ملت ايران درسي به شما خواهد داد که پشيماني ابدي را برايتان داشته باشد.
وي افزود: جريان باطل را بايد شناخت تا تحت ترفندهاي اين جريان قرار نگرفت و امروز نماد جريان باطل آمريکا و همپيمانان آن است و باطل مجسم رفتار وقيحانه آن ها است و اميدوارم همان سرنوشت فرعون که نابودي و از بين رفتن است را دچار شوند.
خاتمي با برشماري سه ويژگي شياطين و فراعنه افزود: تجاوز از حد و ياغي گري از ويژگي هاي طاغوت است و آمريکا يک کشور از صدها کشور دنيا است و بايد حد خود را بداند.
وي با بيان اين که آمريکا در طول 50 سال گذشته 50 بار به کشورهاي مختلف تجاوز کرده است، افزود: آمريکا بايد از دخالت هاي خود در يمن، بحرين، سوريه و عراق دست بردارد.
نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: آمريکا چه کاره است که مي شنويم همه جا فضولي کرده و امروز سرکش ترين کشور در دنيا آمريکا است که نه به غريبه ها، بلکه به مردم خود هم رحم نمي کند.
وي دومين ويژگي فراعنه را تهديد عنوان کرد و افزود: فرعون زمان با هرکشوري که چپ مي کند، بلافاصله آن را تهديد اقتصادي و نظامي مي کند، همان گونه که وزير خارجه و معاون وي بازهم درصورت نرسيدن به توافق در مذاکرات ايران را تهديد نظامي کردند که رهبر معظم انقلاب فرمودند که غلط مي کنيد متعرض ملت ايران شويد.
خاتمي افزود: ثانيا دوره بزن و در رو گذشته و اگر قرار باشد متعرض ملت ايران شويد، دنبالتان مي کنيم و شما را به روز سياه مي نشانيم و به قول امام (ره) ملت ايران دندان هاي شما را در دهانتان خرد خواهد کرد.
امام جمعه موقت تهران خطاب به مذاکره کنندگان هسته اي کشورمان نيز اظهار داشت: مذاکره کنندگان عزيز ما که فرزندان اين ملت هستند، بايد به اين جمله رهبر معظم انقلاب توجه کنند که عظمت و هيبت ملت ايران بايد حفظ شود و اگر تهديدي صورت گرفت بايد مذاکرات را برهم زنند و از آن ها مي خواهيم که زير شبح تهديد مذاکره نکنند که مذاکره هم نخواهند کرد، زيرا براساس کنوانسيون ژنو مذاکره در فضاي تهديد باطل است.
خاتمي افزود: ما کاري به بازي هاي اوباما و کنگره و سنا نداريم و آن ها هرغلطي مي خواهند بکنند، زيرا اين ملت راه خود را يافته و استوار و ثابت قدم در اين مسير خواهد ايستاد.
وي با يادآوري سومين ويژگي فراعنه که تفرقه بينداز و حکومت کن است، گفت: آخرين طرح آمريکا براي استقرار سه دولت شيعه، سني و کرد در عراق خوابي است که به فضل خدا تعبير نخواهد شد و هم ملت عراق و هم مسوولان اين کشور خوب اين توطئه را شناخته و ايستاده اند و آمريکا در تاريخ خود يک روز خيرخواه ملت ها نبوده و نخواهد بود.
وي درباره مساله يمن نيز افزود: مردم يمن يک خواسته معقول و مشروع دنيا پسند دارند و و مي گويند ما مي خواهيم خودمان بر سرنوشتمان مسلط باشيم و انصارالله نيز در يمن به دنبال حکومت نيست، ولي مي گويد که چرا آمريکا و اعراب بايد بر ما حکومت کند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برخي از احاديث پيامبر اکرم (ص) درباره سرزمين يمن اظهار داشت: مردم اين سرزمين در فضاي علي (ع)، عمار و مالک اشتر نفس کشيده اند و در چنين فضايي پيروز خواهند شد.
خاتمي افزود: تا ديروز سه هزار و 512 شهيد که از اين تعداد 492 کودک و 209 زن، 6 هزار و 189 مجروح که از اين تعداد 993 کودک و 713 زن، 95 هزار آواره ، 4 هزار و 189 منزل مسکوني ويران شده که 23 مسجد و 155 مدرسه، 51 درمانگاه، 48 انبار موادغذايي، 54 پل و مناطق عمومي، 4 سيلوي گندم را آل سعود تاکنون منهدم کرده اند که شرمتان باد با اين جنايات صهيونيستي که مانند صهيونيست ها عمل مي کنيد.
امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: دولت سعودي کاملا بي ريشه بوده و انگليسي ها اين دولت را 100 سال پيش سرکار آورده اند و ادامه حکومت آن ها با وحشي گري و غارت هاي هولناک در عربستان، کربلا، و نجف بوده به شکلي که تا مرفق دست آن ها به خون مسلمانان آغشته شد و گاهي انسان فکر مي کند که آل سعود ماموريت اسلام ستيزي دارد.
خاتمي ادامه داد: در تمامي حملات به غزه رژيم آل سعود به اصطلاح اسلامي، همکار صهيونيست ها بوده است و آفرين به مردم يمن با جنگ تان که در حقيقت با رژيم صهيونيستي، آمريکا و انگلستان مي جنگيد.
وي خاطر نشان کرد: در اين مسير هم سازمان هاي حقوق بشري به جاي حمايت از مردم مظلوم يمن از ظالمان حمايت کردند که بايد از اين سازمان ها قطع اميد کرده و طرحي نو در انداخت.
خطيب جمعه تهران افزود: موضع برخي از رهبران دول اسلامي متاسفانه حمايت و سکوت بوده که در اين مسير با جنايتکاران شريک شده و تاريخ در حافظه خود اين خيانت را ضبط مي کند و مطمئن باشيد روزي مردم داغ اين خيانت را بر پيشاني شما حک خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن