تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوخت ناوگان حمل ونقل مسافری و باری درونشهری از خرداد بر اساس عملکرد ارائه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سوخت ناوگان حمل ونقل مسافری و باری درونشهری از خرداد بر اساس عملکرد ارائه می شود تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی حمل و نقل عمومی وترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارائه سوخت ناوگان حمل ونقل مسافری و باری درونشهری از ابتدای خردادسال جاری بر اساس عملکرد خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، امیر جعفر پور گفت: آخرین مهلت برای مراجعه ناوگان دیزلی به شهرداری ها برای ثبت نام و ساماندهی پایان اردیبهشت 94 است.
وی اضافه کرد: جاماندگان از این مرحله در صورت موافقت دولت با تمدید مهلت تا پایان مردادماه جاری، می توانند با مراجعه به شهرداری ها، ناوگان خود اعم از کامیون، کامیونت، اتوبوس ، مینی بوس و ون دیزلی را در شهرداری (سازمان مدیریت بار و در صورت عدم وجود آن در سازمان تاکسیرانی و برای ناوگان باری سازمان های اتوبوسرانی و برای ناوگان مسافربری دیزلی در شهرهای کمتر از صد هزار تفر جمعیت در سازمان حمل و نقل همگانی) ثبت و ساماندهی کنند.
جعفرپور اضافه کرد: به موجب مصوبه هیات وزیران تحویل سوخت به هر خودروی مشمول در طرح یعنی کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس های حمل­ونقل بار و مسافر درون شهری و برون شهری با سوخت مصرفی نفت گاز تابع مقدار پیمایش آن است.
جعفرپور افزود : در راستای مصوبه هیات وزیران کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه های نفت (شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران-رئیس کارگروه)، راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای)، کشور(سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور) و ستاد مدیریت حمل­ونقل و سوخت تشکیل و بعد از تشکیل جلسات متعددی در قالب کارگروه راهبردی، فنی، کسب و کار، اطلاع رسانی و شکایات، کارگروه راهبردی مقرر کرده تا سهمیه کلی فعلی به دو بخش کشوری و عملکردی تقسیم شود.
وی افزود: سهمیه کشوری بخشی از سهمیه کلی فعلی بوده و به هیچ عنوان از یک ماه به ماه بعد منتقل نمی شود، اما سهمیه عملکردی متناسب با پیمایش خواهد بود و از هر ماه به بعد منتقل می شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور توضیح داد :همچنین مقرر شده به دلیل عدم وجود ساختار و تجهیزات برای وسایل نقلیه باری درون شهری، به این ناوگان تنها سهمیه کشوری تعلق گیرد که تعدیل شده سهمیه فعلی است به همین دلیل میزان کاهش در سهمیه فعلی مقدار قابل توجهی نبوده و در عین حال مقرر شده تا مرداد ماه سال جاری اتحادیه تاکسیرانی نظام بارنامه را در شهرهای کشور به مرحله اجرا در بیاورد تا در فاز بعدی مقدار سهمیه کشوری بیشتر کاهش یافته و عمده سهمیه مبتنی بر پیمایش و عملکرد باشد.
وی اضافه کرد: ضروری است تا صاحبان ناوگان باری درون شهری مترصد اطلاعیه های اتحادیه تاکسیرانی در این زمینه باشند.
جعفرپور افزود : این فرآیند تا زمانی که سامانه حمل­ونقل درون­شهری به سامانه هوشمند پیمایش مجهز شود و میزان پیمایش واقعی قابل استخراج باشد، ادامه خواهد یافت و برای وسایل نقلیه مسافری درون شهری نیز میزان پیمایش برای 95 درصد ناوگان از اتحادیه اتوبوسرانی قابل حصول است.
وی گفت: در عین حال مقدار در نظر گرفته شده برای ناوگان مسافری متناسب با نیاز آنها و بر اساس داده­های مشاهده شده است. اما در این فرصت باقیمانده لازم است مابقی ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوس نیز به تجهیزات هوشمند مجهز شده و به سامانه اتحادیه اتوبوسرانی متصل شوند.
اجتمام(1)9105** 1418



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن