تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 459 معتاد بهبود یافته مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان: یک هزار و 459 معتاد بهبود یافته مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند زاهدان- ایرنا- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 459 نفر معتاد بهبود یافته در طول سال گذشته در سراسر استان مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.


به گزارش روز چهارشنبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی افزود: شماری از این افراد از سوی ادارات کل زندان ها، علوم پزشکی و بهزیستی استان معرفی شده اند و شماری دیگر نیز در مراکز درمان اجباری تل سیاه و مجدیه زاهدان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
وی بیان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های صنایع دستی، طراحی دوخت، فناوری اطلاعات، برق و تأسیسات در قالب 364 هزار و 750 نفر ساعت به این افراد ارائه شده است.
وی با بیان اینکه آموزش های فنی و مهارتی برای معتادان بهبود یافته علاوه بر ایجاد شرایط اشتغال باعث تقویت شخصیت و جایگاه اجتماعی آنان می شود، تصریح کرد: این دوره ها بر اساس استانداردهای آموزشی برگزارشده و شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون گواهینامه مهارتی دریافت کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای روستاییان استان برگزار می شود که در سال گذشته 503 هزار و 725 نفرساعت آموزش های مهارتی به این عزیزان ارائه شده است.
جهانتیغی گفت: این آموزش ها با هدف عدالت آموزشی و بهره مندی مناطق روستایی و دور افتاده استان از آموزش های فنی و مهارتی در 101 کارگاه آموزشی در روستاهای تابعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ها ارایه می شود.
وی افزود: ارتقا سطح مهارت و دانش فنی روستاییان در گسترش مشاغل، حل معضل بیکاری و رونق اقتصادی خانواده ها تأثیرگذار است .
7311 / 6081



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن