تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاب دزفول در اعتراض به حکم اعدام آیت الله نمر تجمع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طلاب دزفول در اعتراض به حکم اعدام آیت الله نمر تجمع کردند دزفول- ایرنا - طلاب و اساتید حوزه های علمیه دزفول روز چهارشنبه در اعتراض به حکم اعدام آیت الله نمر علیه سران آل سعود تجمع کردند.


به گزارش ایرنا تجمع کنندگان در محل حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود از مجامع بین المللی و سازمانهای حقوق بشر خواستند مانع این جنایت هولناک شوند.
فضلا و طلاب علوم دینی دزفول همچنین با سردادن شعار علیه آل سعود صدور حکم اعدام شیخ نمر را محکوم کرده و خواستار عدم اجرای این حکم شدند.
حجت الاسلام منصور کیانی مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی نیز در این تجمع با اشاره به ظلم رژیم آل سعود نسبت به شیعیان گفت:بنیان آل سعود از نفوذ معنوی آیت الله نمر می ترسد.
تجمع کنندگان همچنین با صدور بیانیه ای عنوان داشتند فرعون جدید می کوشد با استفاده ابزاری از واژه ها تسلط و سیطره خود را بر جوامع حفظ کرده و مخالفان خود را مخالف آزادی و حقوق بشر معرفی کند.
این بیانیه می افزاید:اسلام با هرگونه ترور و تجاوز مخالف است و حقوق همه انسانها را محترم می شمارد و آنچه امروز دامان غرب و دست نشاندگان آنان را گرفته نتیجه سیاست و اندیشه های باطلی است که خود مسبب آن بوده اند.
در این بیانیه آمده است:شیخ نمر در سخنرانی خود در فوریه سال 2009 به مقامات سعودی هشدار داد شیعیان عربستان را تحقیر نکنند و کرامت آنان را لگد مال نکنند.
این بیانیه می افزاید:شیخ نمر یک انسان بزرگ است که برای وطن و نوامیس عربستان و شیعیان و اهل سنت آن کشور فعالیت کرد و به دنبال دموکراسی در آن کشور و خواهان پایان یافتن تعصبات عربی و جاهلی و سلفی گری در عربستان بود.
آیت الله شیخ نمر از علمای برجسته عربستان در اعتراض به مباح نمودن ریختن خون شیعیان و اهل سنت اعتراض کرده و اهانت به قبرستان بقیع و زائران را محکوم نمودند که این اقدام وی با واکنش رژیم آل سعود مواجه شده و به صدور حکم اعدام برای وی منجر شد.
7278/6068















23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن