تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمار: مهم نیست حریف بارسلونا در فینال چه تیمی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ قهرمانان اروپا؛ نیمار: مهم نیست حریف بارسلونا در فینال چه تیمی باشد تهران - ایرنا - نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا گفت : مهم نیست چه تیمی، رئال مادرید یا یوونتوس حریف بارسلونا در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.


به گزارش ایرنا از مارکا، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (سه شنبه) برابر بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد ولی با توجه به پیروزی 3 بر صفر در دور رفت، در مجموع توانست با نتیجه 5 بر 3 جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کند.
تیم بارسلونا برای اولین بار در طول 4 سال گذشته، توانست به مرحله نهایی این رقابت ها راه یابد.
نیمار ستاره برزیلی بارسلونا، که دو گل تیمش را در مسابقه با بایرن مونیخ به ثمر رساند، در این باره گفت : مهم نیست چه تیمی، رئال مادرید یا یوونتوس حریف ما در مرحله نهایی باشد. برای من حریف فینال مهم نیست و ارحجیتی برای هر کدام از دو تیم قائل نیستم. شاید بهترین تیم به پیروزی برسد و منتظر می مانیم تا حریف فینال امشب مشخص شود.
تیم بارسلونا در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف برنده مسابقه رئال مادرید با یوونتوس می رود، ولی نیمار معتقد است که تیمش با آمادگی کامل برای مقابله با تهدید از سوی هر دو تیم به میدان خواهد رفت.
وی افزود: این یک احساس تازه است. این اولین حضور من در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و من بابت آن خیلی خوشحالم.
دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا 5 ژوئن (16 خرداد) برگزار خواهد شد.
ورزشی**1210**1379



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن