تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802414600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پادشاه سعودی از تجاوز ارتش به یمن قدردانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پادشاه سعودی از تجاوز ارتش به یمن قدردانی کرد تهران-ایرنا- به نوشته روزنامه ها و رسانه های سعودی پادشاه این کشور در پیامی خطاب به نیروهای مسلح این کشور از آنها به خاطر مشارکت در حمله به یمن قدردانی کرد.


به نوشته پایگاه تحلیلی خبری "الوقت"، " سلمان بن عبدالعزیز"، در پیام خود از آنچه شایستگی واقتدار نیروهای مسلح این کشور در عملیات طوفان قاطعیت، ومقابله با تجاوز به عربستان وکشورهای منطقه دانست تقدیر کرد.
الوقت در تحلیل این خبر نوشت:
باید از پادشاه عربستان سوال کنیم برای چه از نیروهای مسلح خود تشکر می کند؟ آیا اهدافی که پیش از حمله به یمن اعلام نمودید را محقق ساختید؟ این شایستگی واقتداری که نیروهای شجاع شما در یمن نشان دادند چیست؟ آیا منظورتان کشتار غیر نظامیان بی گناه در ماه حرام، تخریب خانه های امن بر سر ساکنان آن، تخریب زیرساخت های این کشور، قطع برق و خدمات عمومی از مردم فقیر یمن است؟ آیا شجاعت از نظر شما بمباران هوایی این کشور است که تفاوتی بین مرد وزن وکودک وپیر وجوان قائل نیست؟
آیا عقابهای شجاعی که از آنها حرف میزنید همان سربازانی هستند که از برابر قبایل یمنی در مرز با صعده گریختند؟ آیا همانهایی منظورتان هستند که نتوانستند مانع نفوذ نیروهای قبیله ای یمن به خاک عربستان شوند؟ آیا سربازان شجاع شما همانهایی هستند که از شدت قحط الرجال برای هر کشته آنها یک میلیون ریال پرداخت می کنید؟ یا آنهایی که مفتی کشورتان "عبدالعزیز آل الشیخ" گفت باید به زور به جنگ فرستاده شوند؟
آیا واقعا شما با حمله به یمن موفق شدید مانع خطراتی شوید که کشورهای منطقه را تهدید می کند؟ آیا یمنی ها برای شما یک تهدید بودند؟ ملت یمن کدام وقت به کشور شما تجاوز کرد؟ آیا شما نبودید که خاک یمن را در نجران، جازان ، عسیر وجیزان اشغال نمودید وثروت های نفتی آن را غصب نمودید؟ آیا شما نبودید که باعث جدایی شمال وجنوب یمن شدید ؟ آیا مردم یمن وانقلابشان مانع نفوذ القاعده وداعش به کشورهای شما نبودند؟
آیا با حمله به مین کشور شما اکنون امن تر شده؟ آیا عربستان سعودی با ثبات تر شده است؟ آیا اختلافات داخلی شما کمتر شد؟ اگر چنین است پس برای چه گارد ملی را که وظیفه اش حفظ امنیت داخلی است به مرز با یمن اعزام کردید؟
پاکستان، که همواره مردمش را تحقیر کردید وبه عنوان زیردست به آنها نگاه کردید وگمان نمودید تصمیمات مستقلی از خود ندارند ومجبورند مطیع شما باشند کجاست؟ چرا ترکیه و مصر در جنگ زمینی علیه یمن به شما نپیوستند؟
اعلیحضرت! این سوالات زیاد هستند گمان نداریم شما قادر به پاسخگویی به این سوالات باشید. قدردانی از سربازان سعودی به خاطر سرپوش گذاشتن بر روی شکست هایشان وبهتر شدن روحیه شان بود. شما فراموش کرده اید که نمی توان جلوی تابش آفتاب را گرفت. به خشم مردم یمن نسبت به خودت که آماده انتقامجویی هستند نگاه کنید، به قبایل یمنی که حاضر به تسلیم نشدند بنگرید. به جوانان یمنی که حاضر نشدند از شما رشوه بگیرند، ونخواستند در مقابل مردم و انقلاب آنها بایستند.
جناب پادشاه ! شما مصداق این آیه قرآن کریم هستید که می فرماید: "إن الملوک إذا دخلوا قریة أفسدوها وجعلوا أعزة أهلها أذلة وکذلک یفعلون" (پادشاهان چون به شهری در آیند آن را تباه و عزیزانش را خوار می گردانند و این گونه می کنند) و مردم یمن مصداق این آیه شریفه هستند که " أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله علی نصرهم لقدیر" (به آنها که در جنگ بر آنان تحمیل شده اجازه ی جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خداوند بر نصرت آنان تواناست).
خاورم*1049**1566



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن