تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اردبیل: گرفتار بیماری بروکراسی اداری هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل: گرفتار بیماری بروکراسی اداری هستیم اردبیل -ایرنا- استاندار اردبیل گفت: حدود 99 درصد مشکلات موجود در راه تولید و صنعت این استان از سوی دستگاه هاست و در واقع گرفتار بیماری بروکراسی اداری هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل افزود: بسیاری از مشکلات موجود ممکن است عمدی نباشد اما وجود دارد و باید برای رفع آن اقدام کنیم چرا که وقتی وارد میدان بازی تولید و تجارت می شویم، باید قواعد بازی را نیز رعایت کنیم.
استاندار اردبیل عنوان کرد: بیشتر مشکلاتی که داریم از جنس مدیریتی است و مدیرانی که در جلسات شورای گفت و گو حضور یافته و مسایل را از زبان فعالان بخش خصوصی می شنوند باید در کنار ارایه توضیح، برنامه های خود را نیز برای رفع این مشکلات داخلی دستگاه ذی ربط ارایه کنند.
وی تاکیدکرد : مدیران دستگاه های اجرایی باید متقاعد شوند که از اولین گام صدور مجوز احداث یک واحد تولیدی تا رسیدن به مرحله بهره برداری مالک فرآیند هستند و تا رسیدن به نتیجه باید نسبت به پیگیری امور اقدام کنند.
خدابخش اضافه کرد: اولویت ما همچون شاه بیت مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید است و در نظریه های پایه های توسعه استان نیز در کنار کشاورزی و گردشگری، تجارت تعریف شده و از این رو پس از تولید، باید وارد مرحله فروش بشویم و اگر در این زمینه موفق عمل نکنیم، با مشکل مواجه می شویم.
وی همچنین اظهار کرد: هرجا دولت به فعالیت های اقتصادی ورود کند، مشکلات خاصی عارض می شود چرا که زیر نظر نهادهای بازرسی است و برای این نهادها نیز، اصل اجرای قانون است نه سود اقتصادی.
وی با بیان اینکه تولید بدون فروش معنی ندارد، افزود: از این روست که فعالیت بخش خصوصی با استفاده از علم روز مانند بازاریابی باید گسترش یابد و از جمله اتاق بازرگانی اردبیل باید به بحث نمایشگاه های بین المللی ورود کند چرا که فعالیت های نمایشگاهی از جنس فعالیت های اقتصادی و بازرگانی است.
خدابخش همچنین گفت: منطقه آزاد تجاری، ویژه اقتصادی، بانک، گمرک، انبارداری و بازاریابی مجموعه ای به هم پیوسته است؛ استانی مرزی هستیم و جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای هدف صادرات ماست اما باید به دیگر کشورهای همسایه از جمله روسیه نیز به طور جدی فکر کنیم.
استاندار اردبیل با بیان اینکه توجه و توسعه تولیدات دانش بنیان نیز جزو اولویت های این استان است، عنوان کرد: مسایل دیگری نیز در زمینه سرمایه گذاری وجود دارد که باید تغییر کند که یکی از آنها مشکلات فرهنگی و مدل های ذهنی مردم و مسوولان در امر سرمایه گذاری است.
8123/6016/1352



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن