تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813073011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري 600 رشته دام در آب هاي گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
جمع آوري 600 رشته دام در آب هاي گلستان موج - فرمانده يگان حفاظت اداره کل شيلات استان گلستان از جمع آوري 600 رشته دام خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ پاسدار غفار سعيدي نسب با بيان اين مطلب افزود: در گشت مشترک دريايي بين درياباني و يگان حفاظت شيلات، اين دام ها کشف و ضبط شده است.
به گفته وي، در اين عمليات يک فروند شناور در حال صيد غيرمجاز با سه سرنشين نيز شناسايي شد.
وي با بيان اينکه اين عمليات در حوزه گميشان انجام شده، تصريح کرد: در اين عمليات يک قايق موتوري 150 اسب، يک گوشي همراه، شش کيلو ماهي سفيد و 50 رشته دام فلسدار کشف و ضبط شده است.
سعيدي نسب افزود: متهمين جهت تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
وي افزود: در يک مرحله گشت ساحلي نيز 210 رشته دام فلسدار بدون صاحب در حوزه ميان قلعه کشف و ضبط شده اشت.
فرمانده يگان حفاظت آبزيان شيلات گلستان در ادامه گفت: در سال گذشته 54 هزار و 687 رشته دام غضروفي و استخواني از دريا جمع آوري شد.
وي ادامه داد: از اين ميزان 51 هزار و 913 رشته دام استخواني و دو هزار و 774 رشته دام غضروفي بوده است.
به گفته وي، در اين مدت 36 فروند قايق پارويي و 78 باب کومه صيادي غيرمجاز جمع آوري شده است.
سعيدي نسب با بيان اينکه در سال گذشته يک هزار و 112 کيلوگرم ماهي استخواني از صيادان غيرمجاز جمع آوري شده است، تصريح کرد: علاوه بر اين، 62 کيلوگرم ماهي غضروفي نيز از صيادان غيرمجاز جمع آوري شده است.
وي افزود: توقيف 29 فروند قايق پاروئي، توقيف 13 فروند بدنه قايق موتوري، توقيف 29 فروند قايق موتوري 48 الي 200 قوه، کشف 20 دستگاه GPS و کشف 643 ليتر بنزين از ديگر فعاليت هاي انجام شده توسط يگان حفاظت شيلات گلستان است.
فرمانده يگان حفاظت آبزيان شيلات گلستان خاطرنشان کرد: در يک سال گذشته دو هزار و 528 مرحله گشت روزانه، 125 مرحله گشت شبانه و دو هزار و 348 مرحله گشت ساحلي انجام شده است.
وي گفت: در اين مدت 607 مرحله گشت و عمليات مشترک با پايگاه ها و 100 مرحله گشت و عمليات مشترگ با ناجا انجام شده است.
سعيدي نسب با اشاره به ديگر فعاليت هاي انجام شده توسط يگان حفاظت در سال گذشته، گفت: در اين مدت 91 نفر از متهمين دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند و 494 فقره پرونده به دادگاه ارسال شده است.
وي افزود: 30 هزار و 668 نفر ساعت گشت دريايي و ساحلي و چهار هزار و 903 مورد بازرسي از صيدگاه، شناور ها و بازار ماهي در سال گذشته انجام شده است.
فرمانده يگان حفاظت شيلات گلستان در پايان گفت: در يک سال گذشته ميزان خسارت تقريبي به صيادان غيرمجاز و قاچاقچيان صيد ماهيان خاوياري و استخواني حدود 37 ميليارد ريال از طريق جمع آوري تورآلات و ادوات صيادي و غيره بوده است.
وي يادآوري کرد: حفاظت از ماهيان ارزشمند خاوياري و استخواني اراده و عزم ملي را مي طلبد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن