تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير راه به عضويت افتخاري فدراسيون بين‌المللي مهندسان مشاور در آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۴۸ق.ظ)
وزير راه به عضويت افتخاري فدراسيون بين‌المللي مهندسان مشاور در آمد موج - رئيس اسپانيايي فدراسيون بين‌المللي مهندسان مشاور (فيديک)، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي کشورمان، را به عضويت افتخاري اين فدراسيون پذيرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، پابلو بئنو، رئيس فدراسيون بين‌المللي مهندسان مشاور (فيديک) در مرکز همايش‌هاي صداوسيما گفت: فيديک با ضوابط و مقررات قانوني بين‌المللي از حضور تمام مهندسان ايراني در بازارهاي جهاني حمايت مي‌کند.
وي تصريح کرد: وزير راه و شهرسازي ايران از تمام قوانين و مقررات فدراسيون بين‌المللي مهندسان مشاور اطلاع دارد و ما نيز از حضور مهندسان ايراني در اجراي پروژه‌هاي بزرگ عمراني و فني در بازارهاي جهاني حمايت مي‌کنيم.
همچنين هرمزد رامينه، رئيس جامعه مهندسان مشاور ايران، در اين کنفرانس بين‌المللي گفت: مهندسان و متخصصان ايراني بايد در تمام بازارهاي جهاني حضور قدرتمندي داشته باشند و جامعه مهندسان ايران به عنوان لکوموتيو صادرات خدمات فني و مهندسي کشور مي‌تواند در اين زمينه نقش مهمي را ايفا کند.
کنفرانس سالانه منطقه‌اي آسيا - اقيانوسه فيديک با شعار رويکردهاي پايدار در بازارهاي در حال توسعه، به منظور بررسي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف اقتصادي ايران روزهاي 21 و 22 ارديبهشت‌ در تهران برپا شد.
نمايندگاني از سازمان‌هاي بين‌المللي، شرکت‌هاي بزرگ سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي، پيمانکاران، مهندسان و مشاوران بين‌المللي در اين کنفرانس راهکارهاي انجام سرمايه‌گذاري مورد نياز در کشورهاي عضو و ايران را مورد بحث و بررسي قرار دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن