تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور وزیر راه و شهرسازی خواستار شد برخورد بدون اغماض با متصرفان به حریم دریا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور وزیر راه و شهرسازی خواستار شد
برخورد بدون اغماض با متصرفان به حریم دریا
مشاور وزیر راه و شهرسازی و نماینده تام الاختیار وزیر در حفظ حقوق بیت‌المال خواستار برخورد بدون اغماض با متصرفان به حریم دریا در هرمزگان شد.

خبرگزاری فارس: برخورد بدون اغماض با متصرفان به حریم دریا



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین معصوم ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان که به دعوت رئیس کل دادگستری کل هرمزگان در این جلسه حضور یافته بود، از به حداقل رسیدن تصرفات اراضی ملی در تعطیلات نوروزی خبر داد.
وی افزود: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که در دستور کار قرار گرفته میزان تصرفات به حداقل ممکن رسیده است. این مسئول بیان داشت: آمار تصرف در برخی نقاط نیز به حد صفر رسید.
وی کاهش تصرفات را حاصل همدلی و همکاری مدیران مربوطه دانست و خواستار اعمال ماده 10 قانون ساماندهی به صورت کامل شد.
معصوم همچنین به حفاظت از سواحل و دریا اشاره کرد و گفت: حریم ساحل در پهنه دو کیلومتری از پیشرفتگی آب نیز باید مورد توجه قرار گیرد و تجاوزات انجام شده به حریم دریا و اقدامات خودسرانه در این حوزه با اهمیت را لازم است بدون هرگونه اغماض مورد برخورد جدی قرار داده و ساخت و سازهای غیر مجاز ابتدا متوقف و نسبت به قلع و قمع آنها اقدام شود.
وی گفت: با توجه به نکته نظرات مطروحه در خصوص نحوه هماهنگی سازمان بنادر با مناطق آزاد با توجه به اظهارات انجام شده، مسئول منطقه آزاد بر اخذ استعلامات از سازمان دریانوردی تاکید داشته که در صورت هماهنگ شدن این دو سازمان مشکلات و اقدامات و مجوزهای غیر قانونی برطرف خواهد شد.
وی در پایان از ریاست دادگستری استان هرمزگان، قضات و همچنین اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با همدلی و انسجام خوبی تصمیمات موثر در تحقق منویات مقام معظم رهبری را محقق می‌سازند تشکر و قدردانی کرد. فرشید دستوان مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این جلسه به اقدامات انجام شده در رفع تصرفات اراضی ملی اشاره کرد و گفت: با تدابیر انجام شده و تدارک کشیک‌های ویژه در ایام نوروز دست متصرفان از اراضی دولتی کوتاه شد.
به گفته دستوان در این ایام 18 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال رفع تصرف شد. جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تشکیل شد. انتهای پیام/88001/الف30/و

94/02/21 - 15:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن