تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798975191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده 80 امضای جعلی نمایندگان برای توقف مذاکرات هسته ای


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پشت پرده 80 امضای جعلی نمایندگان برای توقف مذاکرات هسته ای
برخی امضاءهای طرح سه فوریتی جعلی از آب درآمد! کم‌تر دیده و شنیده شده که نماینده ای با عنوانی دیگر، به امضا گرفتن از سایر نمایندگان اقدام کند. "جواد کریمی قدوسی" از همان موارد کم تر دیده و شنیده هاست که دست به چنین اقدامی زده! او با عنوان نامه به رئیس جمهور در راستای تقویت مذاکرات هسته ای از سایر نمایندگان امضا گرفت و با امضاهای جمع شده، طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد!
روز نو : برخی امضاءهای طرح سه فوریتی جعلی از آب درآمد! کم‌تر دیده و شنیده شده که نماینده ای با عنوانی دیگر، به امضا گرفتن از سایر نمایندگان اقدام کند. "جواد کریمی قدوسی" از همان موارد کم تر دیده و شنیده هاست که دست به چنین اقدامی زده! او با عنوان نامه به رئیس جمهور در راستای تقویت مذاکرات هسته ای از سایر نمایندگان امضا گرفت و با امضاهای جمع شده، طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد!
به گزارش روزنو،این روزها که مذاکرات هسته ای در ظاهر روزهای پایانی خود را می گذراند و طرفین امیدوارند طی دو ماه آینده و چه بسا زودتر با امضای توافق جامع از حل یک اختلاف چندین و چندساله پرده بردارند، عده‌ای در ایران، خود را به آب و آتش می زنند تا 
روند به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. آنان که 
در این مدت با اقدامات خود ثابت کردند که از رفتن هیچ راهی و انجام هیچ گونه اقدامی، برای به نتیجه نرسیدن این گفتگوها، ابایی ندارند.
در حالی که صبح روز گذشته طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای با 80 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد، تنها دقایقی زمان لازم بود تا انتشار این خبر در گوشه و کنار مجلس، نمایندگان معترض را دور کریمی قدوسی(ارائه کننده این طرح)جمع کند.
در این طرح که از دولت و اعضای تیم 
مذاکره کننده خواسته شده بود، هرگونه ارتباط و مذاکره با آمریکایی ها در موضوع هسته ای را تا زمان پایان تهدیدات ملت ایران از سوی این کشور قطع کنند، به سرعت مورد اعتراض نمایندگان امضا کننده قرار گرفت.
نمایندگانی که نامشان به عنوان امضا کنندگان این طرح مطرح شده بود، مدعی بودند که کریمی قدوسی با عنوان بیانیه ، تذکر و یا نامه از آنها امضا گرفته است! 
حجت الله خدایی سوری، نماینده ای که نامش به عنوان 80 امضا کننده ثبت شده، طرح کریمی قدوسی را جعلی عنوان می کند و 
می گوید:"به هیچ عنوان امضاهایی که جمع شده، برای تهیه طرح سه فوریتی نبوده است."
وی امضای خود را مربوط به نامه ای خطاب به رییس جمهور برای تقویت تیم هسته ای عنوان می‌کند و می گوید:"قرار بود مرحله بعد از این نامه، تهیه طرح دو فوریتی برای نظارت مجلس بر تیم مذاکره کننده هسته ای باشد،در هر صورت این طرح سه فوریتی کذب محض است. "
سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس نیز اما امضای طرح سه فوریتی را به گونه ای دیگر بازگو می کند. او می گوید:" نامه ای که امضا کردیم مربوط به این بود که تذکری به رییس جمهوری و دولت داده شود تا در سایه تهدید براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مذاکره نکنیم. "
او خود، بیگلری، نعمتی، میرمحمدی و برخی دیگر از نمایندگان را از افرادی عنوان می کند که از سه فوریتی بودن این طرح بی اطلاع بودند و امضای خود را پس خواهند گرفت. 
این عضو فراکسیون اصولگرایان چنین اقدامی را ضربه به نظام می داند و می گوید که ما نباید کاری که کنگره آمریکا انجام می دهد را تکرار کنیم، طرح سه فوریتی الزامی ندارد چون کشور در حالت عادی است و کلیت نظام و تمامیت ارضی به خطر نیفتاده است!
اما علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان که یکی دیگر از امضا کنندگان نامه به شمار 
می رود، امضای چنین طرحی را به کل تکذیب می کند و می گوید:"به هیچ عنوان چنین طرحی را امضا نکرده ام. کریمی قدوسی کار نادرستی کرده که امضای برخی دیگر از دوستان را پیوست طرح سه فوریتی کرده است. "
وی می افزاید:"کریمی قدوسی طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده است، ما در جلسه علنی امروز متوجه شدیم که چنین طرحی را امضا کرده‌ایم!"
همچنین روح الله بیگی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در روایتی دیگر امضای این نامه را در راستای حمایت از سخنان رهبری عنوان می‌کند.
او اقدام کریمی قدوسی را غیر اخلاقی می داند و می گوید:"این اقدامات مجلس و نمایندگان را زیر سوال می‌برد. فردی که امضا جمع می‌کند وظیفه دارد همکاران را از متن مورد نظر به درستی آگاه کند." 
به گفته محمدحسین فرهنگی، نمایندگان معترض به اقدام جواد کریمی قدوسی، شکایت و گلایه خود را به هیات رئیسه منتقل کردند و برای بررسی بیشتر، موضوع را به اداره قوانین مجلس ارجاع دادند.
در این میان محمدحسین میرمحمدی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، با خلاف شئونات دانستن اقدام کریمی قدوسی، پیگیری اقدام نماینده مردم مشهد را منوط به ارائه گزارش و یا اعتراضی از طرف نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان عنوان کرد.
در حالی که با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور، انتظار حمایت مقتدرانه مجلسی ها از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان می رود، باید دید که نمایندگان معترض در واکنش به چنین اقدامی چگونه برخورد خواهند کرد؟!




تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن