تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قفل تفویض اختیار به استانداران با درایت رییس جمهوری باز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمان: قفل تفویض اختیار به استانداران با درایت رییس جمهوری باز می شود کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: امیدواریم قفل تفویض اختیارات به استانداران و مدیران اجرایی استان ها با تدبیر و درایت رییس جمهوری باز شود.


به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر سه شنبه در دومین نشست شورای اداری استان کرمان در سال جاری با اشاره به برگزاری نشست استانداران منطقه پنج کشور در کرمان افزود: دستور کار این نشست هر مرتبه بنا به نیازهای منطقه ای تعیین می شود.
وی با اشاره به اینکه در مسیر توسعه استان به موانعی برخورد کرده ایم گفت: یکی از این موارد که موجب کندی سرعت توسعه استان ها می شود، نداشتن اختیارات متناسب با وظایف مدیران است که در نشست استانداران منطقه پنج کشور در کرمان به صورت ویژه به این موضوع پرداخته شد.
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم در کشور و استان دنبال خلق مزیت ها و ثروت های جدید در مسیر توسعه و پیشرفت استان باشیم باید اختیارات متناسب با مسوولیت ها به مدیران داده شود.
نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: در سیاست های نظام اداری کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، واگذاری کارها به مردم، تمرکز زدایی از دولت مرکزی و واگذاری امور به استان ها مورد توجه قرار گرفته و رییس جمهوری نیز بر واگذاری کارها به مردم تاکید داشته و اعتقاد دارند که این امر موجب حل بسیاری از مشکلات می شود.
وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری به وزرا تاکید کرده اند که بواسطه تعامل با استانداران، اختیارات را به آنها واگذار کنند.
رزم حسینی گفت: در راستای اجرای مثلث توسعه استان بخشی از مشکلاتی که موجب عدم سرعت اجرای کار شد به دلیل نداشتن اختیارات لازم بوده است که پیشنهاداتی برای حل آنها تهیه و به معاون حقوقی ریاست جمهوری ارایه شد.
وی اظهار کرد: در تماس تلفنی معاون حقوقی رییس جمهوری مطرح شد که روز گذشته این مجموعه مدون به رییس جمهوری داده شده و ایشان دستور داده اند تا در کارگروهی دنبال شود.
وی افزود: مزیت این نوع اختیارات با اختیاراتی که قبلا داده شده این است که این اختیارات توسعه ای هستند و صرفا اداری نیستند.
استاندار کرمان گفت: در دولت قبلی طی دو سال برخی اختیارات اداری به استان ها واگذار شده که برخی معتقدند مشکلاتی را ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در سمینار استانداران که روز گذشته در تهران برگزار شد، فرصتی به استاندار کرمان داده و بر این موضوع تاکید شد که افزایش اختیارات مدیران موجب حرکت های بزرگتری می شود.
رزم حسینی گفت: از آنجا که وزرا باید درباره بسیاری از موضوعات در مجلس شورای اسلامی جوابگو باشند اعلام کردیم که وزرا می توانند اختیارات را به دستگاه های اجرایی وزارتخانه ها در استان ها ارایه کنند تا از نظر ساختاری هم مشکلی ایجاد نشود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از عمر دولت یازدهم گذشته است باید به سرعت هر اقدامی در جهت رضایت مندی مردم را انجام دهیم.

*هدف اصلی حضور حداکثری در انتخابات است
استاندار کرمان به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.
وی تصریح کرد: باید فضایی را فراهم کنیم تا نشاط انتخاباتی در جامعه وجود داشته باشد و مردم بتوانند به فرد مورد نظر خود رای بدهند.
وی گفت: صیانت از آرای مردم نیز مورد تاکید رییس جمهوری، استاندار و سایر دست اندرکاران اجرایی است.
رزم حسینی عنوان کرد: نجابت سیاسی در استان کرمان به میزان بالایی وجود دارد و تمامی فعالان سیاسی مشارکت بسیار خوبی در استان داشته اند.
وی به همگان توصیه کرد که رعایت اخلاق انتخاباتی، اصول انتخاباتی، متانت و امانت داری را داشته باشند.
استاندار کرمان گفت: از همه دست اندرکاران انتخابات و مردم می خواهیم که خطوط و نظم و انضباط را رعایت کنند.
به گفته وی مردم استان کرمان همواره عقلانیت سیاسی را داشته اند و حداکثر حضور مردم این استان در صحنه های مختلف را شاهد بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه انتخابات قدرت مردم را نشان می دهد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه جدی نظام را به عرصه جهانی نشان می دهد.
وی افزود: در شرایط کنونی تنها موردی که می تواند نظام را بیمه کند حضور فعال مردم در همه صحنه ها بویژه در انتخابات است.

*حضور 110 مقام کشوری در کرمان طی سال گذشته
رزم حسینی ادامه داد: سال گذشته 110 مقام کشوری در استان کرمان حضور یافته اند که سفر هر کدام از مسوولان کشوری به کرمان، به سرعت توسعه استان کمک می کند.

*روابط دولت و ملت
استاندار کرمان گفت: در شورای اداری استان کرمان از معاون اجتماعی وزیر کشور دعوت خواهیم کرد و نتایج مطالعاتی که سال گذشته در حوزه اجتماعی انجام شده را به اطلاع وی خواهیم رساند.
وی تاکید کرد: تمامی مدیران دولتی باید از نتایج این مطالعات آگاه شوند.
رزم حسینی گفت: در این مطالعات میزان چسبندگی دولت و ملت مشخص شده و نشان می دهد که متاسفانه گسستی ایجاد شده و روز به روز در حال عمیق شدن است.
وی ادامه داد: در این مطالعات دلایل ایجاد گسست در روابط دولت و ملت نیر مشخص شده و همه جوانب هدف مورد مطالعه بوده و موارد موجب بی اعتمادی مردم نیز احصا شده است.
وی گفت: این مطالعات در سطح کشور انجام شده و استان کرمان در مطالعات صورت گرفته، در رتبه های متوسط کشوری است.
استاندار کرمان افزود: یکی از دلایل این گسست، دستگاه های اجرایی و دولتی هستند زیرا ارباب رجوع رضایت کاملی از اقدامات آنها ندارد.
وی با تاکید بر این مطلب که مردم هوشمندی سیاسی زیادی دارند و در 22 بهمن ماه آن را به نمایش گذاشته اند، عنوان کرد: مردم روی مدیران و عملکرد مسوولان حساب دیگری دارند و مدیران و مسوولان باید در راستای منافع و رضایت مردم حرکت کنند.
وی از مدیران اجرایی استان کرمان خواست تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و حتی در مواردی که امکان اجرای درخواست مراجعان وجود ندارد، با خوشرویی آنها را راهنمایی کنند.
رزم حسینی با اشاره به این مطلب که انتخابات یک تابلو از چسبندگی بین دولت و مردم است گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات فعال تر و با نشاط تر باشد، میزان پایبندی آنها به نظام را مشخص می کند.
وی افزود: در کشورهای همسابه با جنگ روبرو هستیم و تنها کشوری هستیم که به دلیل خون شهدا و همراهی مردم، امنیت پایدار داریم و امنیت ایران بر پایه مردم ایران شکل گرفته است.
وی با تاکید بر همراهی هرچه بیشتر مدیران اجرایی با مردم گفت: هر فرمانداری که با مردم همراه باشد مقبولیت بیشتری خواهد داشت و در این صورت حوادث کوچکی مانند حادثه مهاباد به یک موضوع بزرگ تبدیل نمی شود.

*کرمان پیشتاز در همدلی و همزبانی دولت و ملت است
استاندار کرمان گفت: هم اکنون همدلی در استان کرمان بسیار خوب است و در استان کرمان از سال گذشته همدلی و همزبانی را آغاز کردیم.
وی افزود: در چارچوب مثلث توسعه همه پای کار آمده اند و در مسیر توسعه در حد بضاعت فعالیت می کنیم اما وفاقی که با همکاری همگانی ایجاد شده مثال زدنی است.

*واحدهای نیمه فعال، فعال می شوند
رزم حسینی اضافه کرد: در راستای توسعه و خروج از رکود، لایحه رفع موانع تولید در آستانه ابلاغ برای اجراست و با اجرایی شدن آن کارگاه ها و کارخانجات نیمه فعال را فعال خواهیم کرد و حرکت خوبی در واحدهای صنعتی و توسعه اشتغال صورت گیرد.
وی همچنین از سوم خرداد به عنوان جشن ملی ملت ایران یاد کرد و گفت: آزادی خرمشهر چیز کمی در تاریخ دفاع مقدس نبود و همه باید در این مناسبت حضور داشته باشند و هرچه باشکوه تر آن را برگزار کنیم.
7440/3028



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن