تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح معاون استاندار تهران در خصوص تحریف سخنان خود در یک سایت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توضیح معاون استاندار تهران در خصوص تحریف سخنان خود در یک سایت تهران- ایرنا- معاون سیاسی استاندار تهران با انتشار متنی، در خصوص گزارش ناقص و جهت دار یک سایت از سخنان خود توضیحاتی را ارایه کرد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید شهاب الدین چاوشی گفت: سایتی با تهیه گزارشی ناقص و جهت دار از سخنرانی یک ساعته و جامع معاون سیاسی استانداری تهران با چند تیتر تحریف کننده چندین هدف غیر اخلاقی را یک جا دنبال کرده است.
معاون استاندار تهران افزوده است: در جهت فضاسازی رسانه ای علیه دولت برغم روابط فوق العاده مثبت و کم نظیر دولت یازدهم و رییس جمهور محترم با مراجع عظام تقلید با سوء استفاده از بیان یک مسئله سیاسی، فقهی و صائب بودن نظریه" ولایت فقیه در امور مربوط به نظم سیاسی و حکومتداری" توسط معاون سیاسی استاندار تلاش مذبوحانه کرده تا با درج تیتر تحریک برانگیز تحت عنوان "توهین معاون سیاسی استاندار تهران به مراجع عظام"،مقصود خیالی خود را" بنام و براساس استنباط و اجتهاد شخصی "که اتفاقا بحث مذکور آسیب شناسی همین اجتهادهای شخصی بوده است علاوه بر تهمت که یک امر خلاف شرع است به خیال خود بخشی از علاقمندان متدین دولت را به مقابله و تحریک علیه دولت بکشاند!
به گفته چاووشی این سایت ناشناس! جمله کذب و تحریف شده دیگری تحت این عنوان که "90 درصد جوانان ایران از اسلام فاصله گرفته اند"بدون توجه به مقدمه و موخره آن انتخاب و خوراک چند روزه ای را برای سایت های ضد انقلاب بر علیه دولت به زعم خود فراهم ساخته و درواقع به نشر اکاذیب پرداخته است. در حالیکه تسری نتیجه گزارش محدود محلی در فضای مجازی ، ولو با احتساب 90 درصد نتیجه منفی و نسبت آن به کل جوانان کشور عقلانی و منطقی نیست و این هم رفتار زشت دیگری است که این سایت مرتکب شده است.
در بخش دیگر از توضیحات معاون سیاسی استاندار تهران آمده است: فارغ از اینکه هر دو مورد متوسل به ایرادات و تفاسیر واهی و دروغین شده است، و هیچ یک از بخش های مطرح شده در این سخنرانی که متن کامل آن در سایت استانداری تهران موجود است آن برداشت ها و تصورات نادرست را تایید نمی کند.
چاوشی افزوده است: نکته جالب توجه اینکه تعدادی از سایت های ناشناخته دیگر نیز بلافاصله این خبرهای جعلی و ناقص را اشاره و به زعم اینکه خود و فضای رسانه ای سنگین را علیه معاون سیاسی استانداری تهران دامن زده اند البته به نحوی که با انعکاس این مطالب در" جمع خودشان" آن را نشانه همسویی سایت های ضد انقلاب با اپوزیسیون دانسته اند.حال آنکه سایت های ضد انقلاب از خبرهای همین دوستان ظاهری برخوردار شده و مواد اولیه حملات خود را به جمهوری اسلامی فراهم می آورند.
"درحالیکه بحث یک ساعته مذکور برای نقد چنین نگاه ها و بازگشت به اخلاق حسنه الهی بوده، با بی تقوایی و بی پروایی نه تنها مطالب نادرست انتشار داده اند بلکه براساس اطلاعات غلط املایی تحلیل های پی در پی آن هم تهیه و منتشر کرده اند."
در خاتمه متن منتشره تاکید شده است: صرف نظر از اهداف غیر الهی و مغرضانه ای که در این دو حرکت ناکام رسانه ای علیه دولت به وضوح مشهود است یادآور می شود که معاون سیاسی استانداری تهران قبل از آنکه یک چهره سیاسی باشد چهره ای مذهبی،ولایتمدار و پایبند به اصول و چارچوب های نظام جمهوری اسلامی است و در دهه ها جلسه به تبیین دیدگاه ها و نظرات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم و دولت پرداخته که همگی آنها در سایت اصلی استانداری تهران و دیگر سایت ها و خبرگزاری ها نظیر "ایرنا" موجود و قابل مراجعه است.
تهرام/2078//1348



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن