تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802369949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف آل‌سعود و آل‌یهود یکی است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هدف آل‌سعود و آل‌یهود یکی است
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: رژیم آل‌سعود فقط ادعای مسلمانی داشته و فقط اسم مسلمان بودن را یدک می‌کشد، گفت: سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هیچ فرقی با هم نداشته و هر دو در صدد ریشه‌کن کردن مسلمانان هستند.
کد خبر: ۴۹۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ - 12 May 2015


رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: رژیم آل‌سعود فقط ادعای مسلمانی داشته و فقط اسم مسلمان بودن را یدک می‌کشد، گفت: سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هیچ فرقی با هم نداشته و هر دو در صدد ریشه‌کن کردن مسلمانان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در دیدار با اعضای هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی که به مناسبت هفته هلال‌احمر صورت گرفته بود، اظهار داشت: عید مبعث بزرگترین عید نجات بشریت از ضلالت و گمراهی است و امیدوارم تمام مسلمانان جهان تحت لوای رسول اکرم(ص) پیروز و موفق شوند.

وی با تبریک هفته هلال‌احمر و اینکه تاسیس هلال‌احمر در سال 1962 صورت گرفت، بیان کرد: نمایندگان 18 کشور در ژنو جمع شدند و برای کمک به مجروحان جنگ و مستمندان و نیازمندان این تشکل را تاسیس کردند و در سال 1994 با شرکت 88 کشور این تشکل، تشکیل شد و کشورهای عربی این نهاد را هلال‌احمر نامیده و همچنین کشورهای غربی آن را صلیب سرخ نامگذاری کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه بیش از 150 کشور عضو این تشکل هستند، افزود: ایران نیز طبق مصوبه مجلس شورای ملی، قبل از انقلاب و همچنین با تایید مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب عضو این تشکل شد.

وی افزود: غربی‌ها مدعی پایه‌گذاری حقوق بشر هستند در حالی که پایه‌گذار این روحیه کمک‌رسانی به آسیب دیدگان و محرومان اسلام است.

آیت‌الله مجتهد شبستری اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرمایند «هر کس به آسیب دیده‌ای کمک کرده و به او پناه دهد و خداوند متعال در روزی که به جز سایه پروردگار سایه‌ای نخواهد بود، به وی پناه خواهد داد».

وی با بیان اینکه در اسلام دو نوع حقوق اسلامی و انسانی داریم، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه قرآن مسلمانان را برادران و خواهران دینی خوانده و نسبت به همه مسلمانان حقوق متقابل وجود دارد، از حقوق تمامی انسان‌ها اگر چه مسلمان هم نباشند دفاع کرده و در جنگ‌ها به رعایت حقوق دشمن از قبیل عدم آسیب رساندن به زنان، کودکان، مجروحان جنگی، عدم مسموم کردن آب‌های دشمن و…سفارش کرده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این‌ها همه نشان‌دهنده این است که اسلام دین عاطفه و محبت بوده و همواره حامل پیام صلح و دوستی برای جهانیان است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به جنایات عربستان سعودی در حملات ناجوانمردانه به یمن، بیان کرد: رژیم آل‌سعود با وجود این که ادعای مسلمانی و خادم الحرمین بودن را دارد و با وجود اینکه اسلام دستور به عدم قتال در ماه‌های حرام کرده است، اما شاهد قتل عام مردم مظلوم و مسلمان یمن هستیم.

وی با بیان این مطلب که رژیم آل‌سعود فقط ادعای مسلمانی داشته و فقط اسم مسلمان بودن را یدک می‌کشد، افزود: سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها هیچ فرقی با هم نداشته و هر دو در صدد ریشه کن کردن مسلمانان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در همچنین شرایطی ایران اسلامی چه عضو هلال احمر باشد و چه نباشد وظیفه کمک رسانی به مردم مظلوم و مسلمان یمن را بر عهده دارد اما استکبار جهانی که بویی از انسانیت نبرده و بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است با اقدامات بشر دوستانه مخالفت و مقابله می‌نماید.

وی تصریح کرد: امنیت و استقلال حاکم در نظام اسلامی ایران به برکت ولایت مطلقه فقیه و خون شهداء و ایثار و فداکاری ملت ایران است و تازمانی که این روحیه ایثار، فداکاری و پشتیبانی از ولایت فقیه در ملت ایران وجود دارد، هیچ قدرتی قادر به شکست ایران عزیز و قدرتمند نخواهد بود.

امام جمعه تبریز گفت: رژیم آل‌سعود مقررات و قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند چه رسد به قوانین اسلامی و باید به جای اینکه بگوییم خادم‌الحرمین بگوییم خائن‌الحرمین، چرا که با جنایات خود عملا علیه اسلام و حقوق بشر گام می‌نهند.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان آماده کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن بوده و مدام به بنده پیام می‌دهند که آماده مبارزه با سعودی‌ها هستیم تا عربستان را به گورستان آن‌ها تبدیل کنیم.

آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: مردم قهرمان یمن بینی عربستان را به خاک خواهد مالید و پیروزی نهادی به لطف خداوند متعال از آن مردم مقاوم و قهرمان یمن خواهد بود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن