تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز فروش خرمای بوشهر در استان های بزرگ کشور ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مراکز فروش خرمای بوشهر در استان های بزرگ کشور ایجاد می شود بوشهر- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهرگفت: در راستای تفاهم بین شرکت شهرک های صنعتی و صندوق کار آفرینی امید مراکز فروش خرمای بوشهر در استانهای بزرگ شامل تهران و اصفهان ایجاد می شود.


به گزارش ایرنا، مهدی صفوی در جلسه هماهنگی شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر، اعضاء گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر و صندوق کارآفرینی امید افزود: مکان یابی در راستای ایجاد این مراکز (نمایندگی) در استانهای اعلام شده توسط گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر ضروری است و بانک نیز تسهیلات لازم را در جهت اجرایی شدن این فعالیت در اختیار گروه قرار دهد.
وی اظهار کرد: امید است با امضای این تفاهم نامه تسهیلات مورد نیاز جهت تکمیل حلقه های مفقوده زنجیره ارزش خوشه خرمای استان بوشهر در اسرع وقت پرداخت و برنامه ها و طرح های مصوب شده به مرحله اجرا درآید.
صفوی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید و شرکت شهرک های صنعتی دارای زمینه های خدمت رسانی مشترک بوده و باید با برنامه ریزی و سیاستگزاری مناسب، از این ظرفیت ها بیشترین بهره را برد.
وی ادامه داد: همچنین تهیه طرح ایجاد سردخانه 20 هزار تنی به عنوان یکی ضرورت است که باید تسهیلات لازم جهت اجرایی شدن این طرح در اختیار گروه توسعه صنعتی خرمای بوشهر قرار بگیرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید بوشهر نیز گفت: توجه به کسب و کارهای خرد و کوچک با محوریت بازار و بر پایه حمایت از پشتیبان‏ها و کارآفرینانی که دارای سوابق کاری در حوزه کسب و کار خرد هستند، سیاست گذاری شده است .
شهبازی اظهار کرد: رویکرد جدید صندوق دراعطای تسهیلات قرض الحسنه به خوشه های صنعتی استان براساس تفاهم صورت گرفته، تسهیلات صندوق به شبکه ها و تشکل های فعال در سطح خوشه های صنعتی تعلق خواهد گرفت .
وی اضافه کرد: این شبکه ها باید به عنوان شرکت پشتیبانی نسبت به تهیه مواد اولیه با کیفیت، تامین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مورد نیاز شناسایی و نسبت به توسعه بازار فروش اقدام نماید.
شهبازی ادامه داد: : صندوق کارآفرینی امید برای توسعه بازار واحدهای صنعتی که عضو تشکلهای صنعتی هستند و قصد ایجاد نمایندگی در قالب دفاتر فروش در شهرستانها و یا استانهای دیگر را دارند، تسهیلات می دهد.
7210/1656



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن