تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803009992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پایگاه امداد و نجات کوهستان در دزفول نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکمیل پایگاه امداد و نجات کوهستان در دزفول نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار است دزفول - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول با اعلام پیشرفت 30 درصدی ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان در بخش شهیون دزفول گفت: برای تکمیل این طرح امدادی پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


به گزارش ایرنا عظیم رضای مرساق سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:پایگاه امداد و نجات کوهستان دزفول در زمینی به مساحت پنجهزار متر مربع در بخش شهیون دزفول در دست ساخت می باشد.
وی با تاکید بر ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان دزفول با وجود مناطق کوهستانی شهیون و سردشت افزود:راه اندازی این پایگاه امدادی نقش مهمی در امداد رسانی به حادثه دیدگان در مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان دزفول دارد.
سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول با تشریح دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر دزفول گفت:شهرداری دزفول احداث دومین پایگاه ساحلی امداد و نجات در ساحل رودخانه دز با اعتباری افزون بر 600 میلیارد ریال را بر عهده گرفته است که این طرح همزمان با چهارم خرداد روز دزفول کلنگ زنی می شود.
وی افزود:فرماندار دزفول نیز اهدای پنج هکتار زمین برای راه اندازی مرکز آموزش تخصصی سیلاب و کوهستان هلال احمر را تقبل کرده که امیدواریم با راه اندازی این مرکز جوانان و داوطلبان از آموزش های لازم بهره مند شوند.
رضای مرساق همچنین به تشریح اقدامات پایگاه امداد و نجات ساحلی در ساحل رودخانه دز پرداخت و گفت:این پایگاه نقش مهمی در امدادرسانی به حادثه دیدگان رودخانه دز دارد.
سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول همچنین از طراحی پهپهاد امداد و نجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر دزفول خبر داد و گفت:طبق طراحی اولیه این پهپاد قابلیت حمل هشت کیلوگرم وسایل امدادی برای حادثه دیدگان را دارد.
وی با اشاره به فعالیت های یکساله جمعیت هلال احمر دزفول گفت:برگزاری دوره تخصص اسکان اضطراری و تخلیه با حضور 140 نفر از امدادگران هلال احمر ،برگزاری دوره نجات در سیلاب استان خوزستان با حضور 60 نفر از امدادگران خوزستانی ،برگزاری نخستین دوره بازآموزی مربیان جستجو و نجات آبهای خروشان کشور با حضور امدادگران 15 استان کشور از جمله فعالیت های هلال احمر دزفول در یکسال اخیر می باشد.
رضای مرساق راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهش های هلال احمر را از دیگر فعالیت های این مجموعه دانست و افزود:معاینه رایگان 200 دانش آموز ،اهدای جهیزیه به 33 نوعروس نیازمند،برگزاری آموزش مقدماتی امداد به سه هزار نفر داوطلب و معرفی 60 بیمار خاص به پزشکان متخصص برای درمان رایگان از جمله برنامه های هلال احمر دزفول در یکسال گذشته می باشد.
وی راه اندازی موسسه علمی کاربردی هلال احمر در بهمن ماه سال جاری را از دیگر برنامه های این شهرستان عنوان کرد و گفت:مسابقه امدادی شهرستان دزفول و تمرین امداد و نجات در سیلاب ، اسکان و ارتفاع در بوستان ساحلی علی کله دزفول برگزار شد.
رضای مرساق حمایت از بیماران صعب العلاج را از دیگر برنامه های هلال احمر دانست و گفت:با اجرای طرح ملی رسول صادق در طول یکسال گذشته 200 میلیون ریال برای کمک به بیماران صعب العلاج دزفول جمع آوری شد.
وی راه اندازی داروخانه هلال احمر را از نیازهای ضروری بیماران صعب العلاج دزفول و شهرهای شمال خوزستان برشمرد و گفت:در این خصوص پیگیری زیادی صورت گرفته و حتی یک نیکوکار دزفولی محلی برای احداث این داروخانه به هلال احمر اهدا کرده است اما به دلیل عدم موافقت معاونت دارو و درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی بیماران منطقه شمال خوزستان همچنان ناچار به سفر به اهواز برای تامین داروهای مورد نیاز خود می باشند.
جمعیت هلال احمر دزفول بیش از سه هزار نفر عضو دارد که از این تعداد 500 نفر امدادگر فعال و آماده خدمت می باشند.
7278/6068






22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن