تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکثر آمریکایی ها توافق هسته ای با ایران را تایید می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جدیدترین نظرسنجی نشان داد اکثر آمریکایی ها توافق هسته ای با ایران را تایید می کنند تهران-ایرنا- یافته های یک نظرسنجی نشان می دهد اکثر پرسش شوندگان آمریکایی چارچوب اولیه توافق هسته ای ایران را تایید می کنند.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، یافته های نظرسنجی مشترک این خبرگزاری و موسسه روابط عمومی "جی اف کی/GFK" آمریکا نشان می دهد 54 درصد از پاسخ دهندگان چارچوب توافق اولیه را تایید می کنند.
با این حال بر اساس این نظرسنجی که به صورت آنلاین و از 23 تا 27 آوریل (سوم تا هفتم اردیبهشت) با سوال از یک هزار و 77 فرد بزرگسال انجام شده است، فقط 16 درصد از پرسش شوندگان روند پیچیده مذاکرات هسته ای با ایران را دنبال می کنند.
افزون بر این 44 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند سیاست "باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا برای رسیدن به توافق با ایران حتی اگر به معنای آسیب در روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد، سیاست مهم تری نسبت به توقف مذاکرات برای حفظ روابط با تل آویو است.
یافته های نظرسنجی نشان می دهد بیش از نیمی از پرسش شوندگان خواستار ایفای نقش بیشتر واشنگتن در عرصه بین الملل هستند، 60 درصد می گویند نقش آمریکا در عرصه بین المللی بسیار مهم است.
در حالیکه این شاخص پنج ماه قبل 52 درصد بوده است. غیر از این افراد بیشتری از عملکرد اوباما در صحنه بین المللی ابراز رضایت کرده اند؛ یافته نظرسنجی در ماه دسامبر گذشته (آذر/دی 1393) در این مورد 38 درصد و اکنون 42 درصد است. 57 درصد نیز از عملکرد اوباما در این زمینه راضی نیستند.
ایران و گروه 1+5 بعد از یک هفته مذاکرات فشرده در لوزان سوئیس دوم آوریل (13 فروردین) به چارچوب اولیه توافق جامع هسته ای دست یافتند. بعد از قرائت این بیانیه در لوزان توسط محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کارشناسان و معاونان سیاسی ایران و طرف مقابل، همچنین وزیر امور خارجه ایران و "جان کری" همتای آمریکایی وی دو دور در وین و نیویورک مذاکرات را برای نهایی کردن توافق ها ادامه داده اند.
قرار است مذاکرات از امروز (سه شنبه/22 فروردین) در وین با حضور کارشناسان سیاسی دو طرف پی گرفته شود.
اروپام**9157**1517



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن