تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب تشکيل 10 کميسيون تخصصي در اتاق تهران/کميته بررسي آيين‌نامه کميسيون‌هاي تخصصي تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۳۶ب.ظ)
اولين نشست اتاق هشتم، براي اصلاح نخستين آيين‌نامه؛ تصويب تشکيل 10 کميسيون تخصصي در اتاق تهران/کميته بررسي آيين‌نامه کميسيون‌هاي تخصصي تشکيل شد موج - نشست فوق العاده هيات نمايندگان اتاق تهران براي بررسي آيين‌نامه پيشنهادي چگونگي تشکيل و اداره کميسيون‌هاي تخصصي اتاق تهران پس از سه ساعت بحث و تبادل‌نظر اعضا به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين آيين نامه پيشنهادي شامل 26 ماده است که يازده موضوع را در برمي‌گيرد و بر اساس آن مسائلي از جمله تشکيل کميسيون، مدت زمان آن، نحوه تشکيل جلسات، گردش کار و وظايف هيات رئيسه کميسيون‌ها را به طور مشخص بيان مي‌کند.
در نشست صبح امروز که با حضور حداکثري نمايندگان بخش‌خصوصي و دولت تشکيل شد، بحث و اظهارنظر روي تمامي مواد اين آيين‌نامه و تبصره‌هاي گنجانده شده در آن صورت گرفت و نمايندگان بخش‌خصوصي در اتاق تهران پيشنهادهاي اصلاحي و بعضا حذف برخي مواد آيين‌‌نامه را متذکر شدند.
در ساختار جديد کميسيون‌ها، تعداد هشت کميسيون تخصصي براي دوره هشتم هيات نمايندگان اتاق تهران پيشنهاد شده است. کميسيون‌هاي پيشنهادي شامل؛ «کارآفريني و کسب‌و‌کارهاي دانش‌بنيان»، «توسعه تجارت»، «سلامت و امور اجتماعي»، «سرمايه‌گذاري،بورس،بانک و بيمه»، «صنعت و معدن»، «کشاورزي و صنايع غذايي»،«انرژي» و«حمل‌و‌نقل و گردشگري» است.
اين تعداد کميسيون و نيز نامگذاري هريک از آنها، نتيجه جمع‌بندي پيشنهادهايي است که از سوي اعضاي هيات نمايندگان اتاق تهران به هيات رييسه و دبيرخانه کميسيون‌ها رسيده است.
شور و بررسي اعضاي هيات نمايندگان روي آيين‌نامه پيشنهادي چگونگي تشکيل و اداره کميسيون‌هاي اتاق تهران و اسامي آنها نزديک به سه ساعت به طول انجاميد و پس از آنکه نظرات و پيشنهادهاي اعضا از سوي هيات رييسه مکتوب شد، رأي‌گيري درخصوص تعداد کميسيون‌هاي تخصصي اتاق تهران در دوره هشتم به عمل آمد و اکثريت اعضاي هيات نمايندگان به تشکيل حداکثر 10 کميسيون تخصصي در اتاق تهران رأي دادند.
اين در حالي است که به اعتقاد برخي از اعضاي هيات نمايندگان، جاي برخي کميسيون‌ها براي تشکيل در دوره هشتم خالي است. از جمله آنکه برخي از اعضا معتقد بودند که کميسيون‌هاي «سلامت اقتصادي»، «بازار سرمايه»،«تامين مالي»،«اقتصاد و شهر»،«مسوليت اجتماعي بنگاه‌ها»، «صادرات»، «رقابت و آزادسازي اقتصاد» و چند عنوان ديگر مي تواند در اين دوره تشکيل شود.
در عين حال، اعضاي هيات نمايندگان روي عدم موازي‌کاري کميسيون‌هاي اتاق تهران و اتاق ايران تاکيد کردند و تصميم گرفتند در بررسي مجدد آيين‌نامه تشکيل کميسيون‌هاي اتاق تهران، اين موضوع را به طور جدي مدنظر داشته باشند.
در پايان اين نشست، با تصميم اکثريت اعضاي هيات نمايندگان و هيات رييسه، مقرر شد کميته‌اي براي تعيين کميسيون‌هاي ده‌گانه اتاق تهران و عناوين آن و همچنين بررسي عدم موازي‌کاري اين کميسيون‌ها با کميسيون‌هايي که در اتاق ايران فعال است، تشکيل شود. تعداد 17 نفر از اعضاي هيات نمايندگان با اعلام آمادگي خود، عضويت در اين کميته را درخواست دادند تا به همراه پنج عضو هيات رئيسه، طي روزهاي آتي و پيش از تشکيل جلسه هيات نمايندگان اتاق تهران در روز سه‌شنبه 5 خرداد جاري، آيين‌نامه تشکيل کميسيون‌هاي تخصصي و اسامي آنها را مورد بازبيني و اصلاح مجدد براي تصويب در اين جلسه قرار دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن