تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی توجهی به حقوق شهروندی معلولان به دور از عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شیراز: بی توجهی به حقوق شهروندی معلولان به دور از عدالت است خبرگزاری پانا: شهردار شیراز ، مناسب سازی اداره ها ، نهادها و اماکن عمومی را برای تردد معلولان ضروری دانست و گفت:این موضوع که یک کارشناس به تمام مسائل توجه کند اما نسبت به حقوق شهروندی معلولان بی توجهی باشد، به دور از انصاف و عدالت است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 22:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا پاک فطرت ، روز دوشنبه در همایش معلولیت محدودیت نیست در شیراز افزود:اعتقاد ما همواره مبتنی بر این است که شهری بسازیم تا تمام شهروندان اعم از کودک ، کهنسال ، سالم و معلول بتوانند از امکانات آن به طور عادلانه استفاده کنند.

وی افزود:توزیع امکانات در کلانشهری مانند شیراز با بیش از 20 هزار هکتار مساحت کاری دشوار و پیچیده است اما با این حال می کوشیم تا همه مردم از خدمات شهری به صورت همسان بهره مند شوند.

شهردار شیراز بیان کرد:تحقق شعار "شیراز شهری بدون مانع"برای تردد افراد کم توان فقط در سایه توجه مسوولان امکان پذیر است و آنها باید به این مقوله اهتمام جدی داشته باشند.

پاک فطرت اضافه کرد:اگر باور ما این است که شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) یکی از شهرهای پذیرنده گردشگر فرهنگی است با توجه به این که گردشگران فرهنگی عموما افراد بازنشسته و کهنسال هستند باید امکانات موجود در این شهر را برای آنان مناسب سازی کنیم.

وی ادامه داد:ظرف چند سال گذشته فعالیت های خوبی در زمینه مناسب سازی شهر شیراز برای تردد افراد کم توان انجام شده اما تا رسیدن به یک شرایط ایده آل هنوز راهی طولانی در پیش داریم.

مدیر کل بهزیستی استان فارس نیز در این آیین گفت:موضوع عدالت اجتماعی یکی از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در بیش از هفت فصل قانون اساسی به آن اشاره شده است.

مرتضی موسوی افزود:عدالت اجتماعی یعنی برابری فرصت ها و توزیع عادلانه امکانات و خدمات برای عموم مردم و بی شک معلولان هم به عنوان یک قشر 10 درضدی باید از آنها بهره مند شوند.

وی اظهار داشت:آنچه امروز معلولان را از حضور موثر در جامعه باز داشته و مانع رشد و تعالی آنان می شود، نامناسب بودن مبلمان شهری و ساختمان های عمومی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن