تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819725077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريمه 6 هزار دلاري براي يک مدرسه دانمارکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
جريمه 6 هزار دلاري براي يک مدرسه دانمارکي موج - يک مدرسه آشپزي در دانمارک به دليل خوراندن گوشت خوک به يک مسلمان 6 هزار دلار جريمه شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از «راشاتودي»، يک دادگاه در دانمارک يک مدرسه آشپزي را به دليل مجبور کردن يک دختر مسلمان به خوردن گوشت خوک 6 هزار دلار جريمه کرد.
اين دانش آموز 24 ساله اهل ليبي که در مدرسه آشپزي «هولستبرو» در شهري به همين نام تحصيل مي کند، به مسئولان مدرسه گفته بود که غذايي که خودش پخته است را نمي خورد. اما مسئولان مدرسه از او خواسته بودند گوشت خوک را تنها مزه کند و آن را نبلعد.
اين دانش آموز مکالمه خود با مسئولان مدرسه را ضبط کرده و بعدا در اختيار دادگاه قرار داده است. در دادگاه مشخص شد که در توافق نامه مدرسه نوشته شده بود که در اين غذا گوشت خوک و شراب وجود دارد اما اجباري بودن خوردن آن ذکر نشده بود.
دانش آموز اهل ليبي از اين مدرسه به جرم تبعيض ديني شکايت کرده و از دادگاه درخواست جريمه 75 هزار دلاري کرده بود. مسئولان اين مدرسه با مراجعه به دادگاه اثبات کرده بودند که وي دوره تحصيلي را به پايان نبرده است و دادگاه تنها اين مدرسه را به پرداخت 6 هزار دلار ملزم دانسته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن