تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیاز به فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب بیش از پیش احساس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نیاز به فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب بیش از پیش احساس می شود یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده در زمینه لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه آب بیش از پیش در کشور و این استان احساس می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید علی لدنی نژاد روز دوشنبه در همایش تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع بحران آب در کشور و راهکارهای مقابله با آن افزود: نقش معلمان، دانش آموزان و نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب و مصرف صحیح آن ارزنده خواهد بود.
وی بیان کرد: از متولیان امور فرهنگی، دانش آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همکاری و تعامل لازم را با شرکت آب و فاضلاب شهری استان داشته باشند.
لدنی نژاد اظهار کرد: گاهی اوقات تاثیرگذاری یک اثر هنری شامل عکس، داستان، نقاشی یا فیلم کوتاه در زمینه اهمیت آب و مدیریت مصرف صحیح آن از ساعت ها سخنرانی بیشتر است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش، گفت: انتخاب مساله بحران آب در پانزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری یک اقدام هوشمندانه و بر اساس یکی از نیازهای اصلی کشور بوده است.
هادی زارع پور افزود: ایران به مرز بحران آب رسیده و آموزش و پرورش نیز از نهادهای مهم برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب محسوب می شود.
وی بیان کرد: مسوولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی این استان می توانند گام های مهمی در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در استان بردارند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش، گفت: بیش از 62 هزار اثر از سوی دانش آموزان و فرهنگیان استان در 12 موضوع مقاله، داستان، سرود همگانی، نقاشی، شعر، فیلم کوتاه، عکاسی، وبلاگ نویسی، طراحی پوستر، نمایشنامه نویسی، کاریکاتور و انشانویسی به دبیرخانه این همایش رسید.
سید بهاءالدین ملک حسینی افزود: از این تعداد 300 اثر فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از سوی هیات داوران کشوری در تهران برگزیده شناخته شد.
در این همایش از مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همکاری مطلوب با اداره کل آموزش و پرورش این استان در زمینه اجرای طرح پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل شدند.
300 فرهنگی و دانش آموز ارایه دهنده آثار برگزیده در همایش پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع بحران آب در کشور و روش های مقابله با آن نیز در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این همایش برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل پخش کلیپ، قرائت دل نوشته و شعر و اجرای موسیقی سنتی و سرود با موضوع اهمیت آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آن برگزار شد.
7535/6162



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن