تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816470223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری پانا از افتخارات آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبرگزاری پانا از افتخارات آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا:معاون سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت : استفاده از ظرفیت بزرگ دانش آموزان و پوشش اخبار جای جای کشور توسط خبرنگاران دانش آموز یکی از افتخارات سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش است
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 14:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا؛ سید ابوالفضل احمدی معاون سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در جمع مربیان و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی زیرکوه اظهار داشت: سازمان دانش آموزی با هدف کمک به حل مشکلات مدیریتی در آموزش و پرورش تاسیس شده است و رسالت سازمان دانش آموزی فقط گارد و حمایل و ... نباید باشد بلکه اصل بر ساختن انسانی کامل و مفید برای اجتماع از بین دانش آموزان است.
وی خبرگزاری پانا را از افتخارات آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بزرگ دانش آموزان و پوشش اخبار جای جای کشور توسط خبرنگاران دانش آموز یکی از افتخارات سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش است.   مدیر آموزش و پرورش زیرکوه نیز ضمن تبریک 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش گفت:آنچه برای ما مهم است این است که در کنار مسائل آموزشی و تربیتی ، رشد مسائل اعتقادی دانش آموزان نیز مورد توجه قرار بگیرد.
علیرضا مهدی پور خاطرنشان کرد: باید در مسیری حرکت کنیم که علاوه بر مسائل درسی ، مسائل عتقادی ، اجتماعی ، سیاسی و مسائلی که دانش آموزان را به این خود باوری برساند که می توانند در آینده کشور موثر باشند مورد توجه قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: در سازمان دانش آموزی ارتقای شخصیت دانش آموزان ارج نهاده شده و اگر دانش آموزان سرخورده شوند کسانی که در آینده سکاندار منصب ها خواهند بود افرادی شکست خورده و ناامید و سرخورده خواهند بود.
مهدی پور با بیان اینکه شعار نه شرقی نه غربی مورد توجه سازمان دانش آموزی است افزود: آفت هایی که امروز در جامعه دیده می شود می تواند توسط فرهیختگان سازمان دانش آموزی رفع شود.
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: اعتقاد به نظام و انقلاب و اصل ولایت فقیه جزء موضوعاتی است که در اساسنامه سازمان دانش آموزی امده است و مدیران این سازمان نیز به این امر توجه ویژه ای دارند. خوشحالیم که رویکرد سازمان دانش آموزی رویکرد دین مداری و رویکرد پرورش دانش آموزان انقلابی و توانمند برای ادامه راه شهدایی است که به برکت خون این شهدا شاهد تحقق مسائل سیاسی و اقتصادی در سطح شهرستان ، استان و کشور هستیم.
وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی جزء مواردی است که باید در گروهها و کارگروههای سازمان دانش آموزی تذکر داده و کار بشود و تلاش می کنیم دانش آموزانی را تربیت کنیم که در کنار مسائل آموزشی دانش آموزانی باشند همچون حسین فهمیده.
مهدی پور همچنین به نقش سازمان دانش آموزی در برگزاری مسابقات و جشنواره ها اشاره کرد و گفت : با تلاش همکاران سازمان دانش آموزی 580 اثر از همکاران فرهنگی و دانش آموزان شهرستان زیرکوه به دبیرخانه جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری در مرکزاستان ارسال شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن