تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استانداربوشهر: مدیران خدمت به مردم را فراموش نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استانداربوشهر: مدیران خدمت به مردم را فراموش نکنند گناوه - ایرنا - معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری بوشهر گفت: هدف اول مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی خدمت کردن به مردم باشد و نباید این مهم را فراموش کنند.


به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روزدوشبه درجلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: اگرچه به زبان می گوییم، خدمتگزار مردم هستیم اما باید به معنای واقعی و درعمل خادم مردم باشیم.
وی اظهارکرد: هم اکنون 85 درصد اعتبارات کشور برای حقوق کارکنان و امور جاری دستگاههای اجرایی با هدف خدمت کردن به مردم و جامعه هزینه می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر افزود: مدیران موفق باید همه کارکنان به خدمت کردن به مردم وا دارند.
زرین فر به مزایا و فواید دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: دولت الکترونیک ضمن این که به سرعت و صرفه جویی در کار، وقت و سرمایه مردم کمک می کند، سلامت و صلابت کار سیستم دولت را بالا می برد.
وی افزود: از ادارات شهرستان های استان انتظار است که به روز کردن امکانات الکترونیکی را مورد توجه قراردهند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاههای اجرایی کارها را به پیشخوان دولت ارجاع دهند و بر عملکرد آنها نظارت داشته باشند.
زرین فر، با گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، افزود: زنده نگه داشتن یادوخاطره امام راحل و دیگر مراسم ارزشی، پیشرفت اهداف نظام و کشور را در عرصه های مختلف بیمه می کند.
وی گفت: به عنوان یک وظیفه قانونی، شرعی و انقلابی همه باید در هرچه بهتر برگزارشدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش کنند.
زرین فر همچنین از ادارات خواست تا در زمینه فرهنگ سازی مصرف برق در حوزه کاری نقش آفرینی و آن را به جامعه تعمیم دهند.
فرماندارگناوه گفت: مسوولان وظیفه دارند شعارسال را که رهبر معظم انقلاب به نام دولت وملت، همدلی وهمزبانی نامگذاری کرده، به عمل تبدیل کنند که دراین راه لازم است به مردم تکریم و خدمت رسانی کنیم.
عبدالنبی یوسفی افزود: دستگاههای اجرایی شهرستان همکاری و مساعدت لازم با ستاد گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب به نحو شایسته داشته باشند.
وی گفت: با توجه به این که درپایان سال مالی قرار داریم دستگاههای اجرایی نسبت به اخذ تخصیص های صورت گرفته در پروژه های عمرانی تلاش کنند.
وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی هرچه سریع تر برنامه ها و طرح های عمرانی را برای تخصیص در کمیته برنامه ریزی به فرمانداری ارایه دهند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: روزهای 14 و 15 خرداد از ارزش های انقلاب و نظام هستند و باید به نحو شایسته در برگزاری هرچه بهتر این دو رویداد مهم و ماندگار همکاری و تلاش کنیم.
سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی افزود: سهمیه کاروان زائران این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل 600 نفر تعیین شده که قراراست بوسبله 13 دستگاه اتوبوس در 12 خرداد از محل یادمان شهدای گمنام این شهر به تهران اعزام شوند.
وی خواستار مساعدت و همکاری دستگاههای اجرایی در اعزام کاروان زائران به مرقد امام راحل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
6164/6043






21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن