تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813052843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سپاه شميم اهل بيت (ع) به مشام مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۴۵ب.ظ)
عضو مجلس خبرگان رهبري: از سپاه شميم اهل بيت (ع) به مشام مي رسد موج - قم - عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه سپاه يک ارگان ساده نيست، گفت: از سپاه شميم اهل بيت (ع) به مشام مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، عضو مجلس خبرگان رهبري در مجمع فرماندهان و مسوولين سپاه امام علي بن ابي طالب (ع) که در سالن جلسات شهيد اخلاقي ستاد سپاه استان قم برگزار شد، طي سخناني گفت: بايد خداوند را شکرگزار باشيم که چنين رهبري براي ما قرار داده است.
وي با بيان اينکه از هر جمله رهبري مي توان يک کتاب نوشت، گفت: رهبران دنيا هر کدام مردم را به طرق مختلف به موضوعات مختلف دعوت مي کنند و رهبر ما، مردم را به فضاي نامحدود معنويت دعوت مي کنند.
آيت الله حسن ممدوحي افزود: خدا انسان را يک برتري داد و يک حياتي داد که شأنش بيشتر از اين است که فقط به دنيا بيايد، بيهوده زندگي کند و بي هدف بميرد.
وي با اشاره به اينکه خداوند براي زندگي انسان هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: به همين علت است که مرگ براي انسان هاي وارسته بزرگترين عيد است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه انسان هرچه در اين دنيا در اطاعت الهي بيشتر بکوشد به لقاي الهي بهتر مي رسد، بيان کرد: انسان هر لحظه اي که در اين دنيا غفلت کند يک درجه عظيم را از دست داده است.
وي تاکيد کرد: لحظه به لحظه بايد پس انداز کنيم، و فرصت ها را نبايد از دست دهيم که چون ابري مي گذرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: هر کس در هر مقام و جايگاهي باشد بايد از شر شيطان به خدا پناه ببرد؛ چرا که شيطان تا آخرين لحظه دست از سر هيچ انساني بر نمي دارد.
وي با بيان اينکه مراتب امتحان براي افراد فرق مي کند، گفت: براي انسان هاي بزرگ امتحان هاي بزرگ در نظر گرفته مي شود.
آيت الله ممدوحي افزود: مقام، خطرناک است و کار راحتي نيست و مانند يک جاده لغزنده است و امتحان هاي عجيبي در اين مسير قرار داده شده است.
وي با بيان اينکه خدا را شکر کنيد که سپاه يک ارگان ساده اي نيست، گفت: از سپاه شميم اهل بيت (ع) به مشام مي رسد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اعلام اينکه بنده شخصا خود را جزء خدمت گزاران کوچک سپاه مي دانم، تصريح کرد: انقلاب و کشور به برکت اين سربازان حضرت وليعصر (عج) پا برجا مانده است، پس خودتان را محکم نگه داريد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن