تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803008491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه تهران تخلفی در انتخابات شورای نظارت بر نشریات نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه تهران : دانشگاه تهران تخلفی در انتخابات شورای نظارت بر نشریات نداشته است تهران- ایرنا- مدیر اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: هیچ گونه تخلفی در انتخابات شورای نظارت بر نشریات از سوی دانشگاه تهران صورت نگرفته است.


جعفر گل محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، با اعلام اینکه 380 نشریه دانشجویی در این دانشگاه فعالیت می کند، گفت: 30 نماینده برای شرکت در انتخابات انتخاب کردیم ولی بر اساس آیین نامه فقط اجازه انتخاب 23 نفر را داشتیم بنابراین 23 نفر به عنوان نماینده معرفی شده و برای شرکت در انتخابات وارد شدند.
سیزدهمین گردهمایی مدیران مسوول نشریات دانشگاهی سراسر کشور در 16 و 17 اردیبهشت در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب برگزار شد، در این انتخابات 2 نماینده مدیران مسوول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم انتخاب شدند.
پیشتر برخی مدیران مسوول نشریات دانشجویی مدعی شده بودند که در این انتخابات تخلف صورت گرفته و نمایندگان به طور سلیقه ای انتخاب شده اند.
گل محمدی در واکنش به این خبر گفت: دو نفر از نمایندگان، کارت دانشجویی به همراه نداشتند و نتوانستند در رای گیری شرکت کنند و بنابراین 21 نفر از دانشگاه تهران در آن شرکت کردند و محمدعلی کامفیروزی به عنوان نفر اول انتخاب شد.
نشریاتی که در دانشگاه تهران منتشر می شوند به شرط داشتن 4 شرط می توانند در انتخابات شورای نظارت بر نشریات دانشجویی شرکت کنند.
گل محمدی اظهار داشت: اولین شرط نشریات اینکه آن نشریات باید از دانشگاه و کمیته ناظر مجوز دریافت کرده باشند؛ چنانچه ممکن است نشریه ای در دانشگاه منتشر شود ولی مجوز نداشته باشد که در این صورت نمی توانسته در انتخابات شرکت کند.
وی دومین شرط شرکت در انتخابات را تحویل سه نسخه اول نشریه به دانشگاه اعلام کرد و افزود: اگر نشریه دچار تغییراتی مانند فارغ التحصیل شدن مدیر مسوول آن شده باشد، باید تغییر آن را در زمان مقرر اعلام می کردند.
به گفته این مقام مسوول در دانشگاه تهران همچنین هر داوطلب نمایندگی باید در طول یک سال حداقل یک شماره نشریه را منتشر و ارسال کرده باشد.
مدیر اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: کسانی که چهار شرط فوق را داشتند اسامی خود را اعلام کرده و بر اساس آن 50 نفر آخرین شماره نشریات خود را تحویل دادند.
گل محمدی با تاکید بر اینکه هیچ نشریه ای از قلم نیفتاده است، اظهار کرد: از بین این 50 نفر، 30 نفر برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردند و اگر کسی مدعی است که چرا دعوت نشده به طور حتم یکی از چهار شرط لازم را نداشته است؛ یعنی یا نشریه مجوز ندارد، یا فرد مسوول آن را تحویل نداده است، یا درطول سال حتی یک بار منتشر نشده و یا تغییرات آن را اطلاع نداده اند.
وی در پاسخ این که برخی افراد سلیقه ای شدن انتخابات را مطرح کرده اند، خاطرنشان کرد: نشریه های انتخاب شده متفرق هستند و کاری به تشکل ها نداریم. تنها بر اساس چهار معیار موجود نشریات را انتخاب کردیم. حال اتفاقی ممکن است بین آنها نشریات بسیج، انجمن یا تشکل های دیگر حضور داشته باشند و برای ما هیج فرقی نمی کند که آن نماینده از کدام تشکل باشد.
فراهنگ**9129**1601**



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن