تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804371903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دانش آموخته بیکار در رشته های دریانوردی در کشور وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی: هیچ دانش آموخته بیکار در رشته های دریانوردی در کشور وجود ندارد چابهار – ایرنا – معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رویکرد توسعه ای دریامحور در کشور و نیاز به تربیت نیروی انسانی ماهر گفت: هیچ دانش آموخته بیکار در رشته دریانوردی در کشور وجود ندارد.


به گزارش ایرنا محمد سعید نژاد در مراسم گرامیداشت روز معلم و آموزش و پژوهش در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزود: صنعت دریانوردی و بویژه افزایش طول و حجم کشتی های قاره پیما که هم اینک ساخت آنها در دنیا آغاز شده است می طلبد رشته های علوم دریایی و بویژه دست یابی به دانش و فناوری روز برای عقب نماندن از تجارت جهانی در حوزه دریایی و اقیانوسی به طور جد در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک نهاد حاکمیتی و فراملی و بخشی وظیفه خود می داند از دانشگاه ها و رشته های متناسب با بخش های بنادری و ترانزیتی حمایت ویژه کند تصریح کرد: دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار از افتخارات و پتانسیل های بسیار قوی کشور در امر تربیت نیروی متخصص برای ناوگان تجاری کشتیرانی بشمار می آید بطوریکه در ابعاد کلان کشور نیز نگاهی خاص و راهبردی به این دانشگاه صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه بطور حتم این دانشگاه در پیشرفت صنعت دریانوردی ایران و منطقه نقش کلیدی داشته است خاطر نشان کرد: متاسفانه در یک مقطع زمانی تربیت نیرو برای ناوگان تجاری دریایی کشور متوقف شد که با پیگیری های دولت تدبیر و امید و دیگر دست اندر کاران و راه اندازی مجدد رشته های مرتبط، صنعت دریایی کشور بطور حتم در آینده شاهد جهش های خوبی در تربیت نیرو و هدایت صنعت دریانوردی کشور خواهیم بود.
به گفته وی ، حضور چشم گیر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در رشد و اعتلای صنعت راهبردی دریانوردی نقشی مثال زدنی و رو به رشد است بطوریکه این مرکز دانشگاهی توانسته با تزریق نیروهای متخصص ، ایران اسلامی را به یکی از قطب های دریایی منطقه تبدیل کند.
معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: با افتخار اعلام می کنیم صنعت دریانوردی تنها صنعتی است که در آن نیروی مازاد یا بیکار وجود ندارد و بر همین اساس جوانان می توانند با انتخاب دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی و استفاده از توان تخصصی این مرکز علمی، خود را به بدنه صنعت دریانوردی ایران اسلامی متصل کنند.
رییس دانشگاه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری با اشاره به جایگاه علم و دانش و معلم در دین مقدس اسلام اظهار داشت: خداوند متعال قدرتی به انسان بخشیده که به واسطه آن می تواند دنیا را به تسخیر در آورد و آن هم قدرت علم و تفکر است.
دکتر امین بهزاد مهر تصریح کرد: همیشه دانشگاه به عنوان جایگاه فرهیختگان و اندیشمندان برای همه مردم قابل ارج و احترام و جایگاه علم به عنوان عامل اصلی رشد و توسعه و نیز اقتدار کشور در عرصه جهانی همیشه مورد تاکید بوده است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات، مدیرکل بنادر و کشتیرانی استان سیستان و بلوچستان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار و اعضای هیات رییسه و هیات علمی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر شرکت کنندگان این مراسم بودند.
1744/ 6081






21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن