تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی نمای ساختمان‌های قلب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در منطقه 6 انجام می‌گیرد:
ساماندهی نمای ساختمان‌های قلب پایتخت
معاون شهرسازی و معماری منطقه 6 از ساماندهی نمای ساختمان‌های این منطقه به منظور ارتقای زیبایی بصری و ایمنی آن‌ها خبر داد.


مهدی زمانی معاون شهرسازی و معماری منطقه 6 در گفت‌وگو با   خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساماندهی نمای ساختمان‌های قلب پایتخت اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی بصری و منظر شهری و همچنین ایمنی ساختمان های سطح منطقه، ساماندهی نمای ساختمان‌های محلات مرکزی پایتخت در سال جدید نیز ادامه دارد.


وی افزود: نمای ساختمان های شهر تهران سال‌هاست که دچار آشفتگی است و از سبک و الگوی خاصی تبعیت نمی‌کند که به همت شهرداری این منطقه تلاش شده است تا چهار چوب و ضوابط خاصی برای نمای ساختمان های سطح منطقه تعیین شود.


زمانی در ادامه تاکید کرد: کارشناسان با توجه به بررسی نواقص، محاسن و مزایای طرح، محل واقع شدن آن‌ و نوع بافت محدوده، ضوابط خاصی در مورد جنس و نوع مواد به کار رفته در نماها مطرح می‌کنند تا در صورت تایید توسط تیم کارشناس، مالک بتواند کار خود را شروع کند.


معاون شهرسازی و معماری منطقه در خصوص تشکیل اتاق فکر طرح و ایده نماهای ساختمانی تصریح کرد: اتاق فکر خلاقیت و طراحی‌های خاص نمای ساختمان‌ها روزهای یکشنبه هر هفته در ساختمان معاونت شهرسازی و معماری منطقه با حضور اساتید دانشگاه، رئیس صدور پروانه ساخت، رئیس بازدید فنی و مالک تشکیل می‌شود.


وی در پایان ادامه داد: این طرح تا حد زیادی موفق بوده و از هرج و مرج ها در این امر جلوگیری شده و در سال جدید نیز این امر به طور جدی‌تری پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

اجرای 19هزار متر مربع پیاده رو سازی در منطقه 6
اجرای زیبا سازی منظر شهری در ابتدای بزرگراه کردستان/ نصب تابلو خطر نما در منطقه 6
ساخت 6 چشمه سرویس بهداشتی در خیابان ولیعصر
نصب بالابر در ساختمان انجمن پزشکی اسلامی ایران در منطقه 6
توزیع برچسب‌های تاکسی در منطقه 6




۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن