تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803242157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: از قبل از حاشیه‌های راه‌آهن می‌ترسیدم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرفاوی: از قبل از حاشیه‌های راه‌آهن می‌ترسیدم
کد خبر: ۴۹۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ - 11 May 2015


سرمربی تیم پیکان می‌گوید از یک هفته قبل نسبت به حاشیه‌های تیم راه آهن نگرانی داشته است.


به گزارش ایسنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر راه آهن اظهار کرد: ما بازی خوبی را ارائه کردیم و در هر دو نیمه بر بازی مسلط بودیم. متاسفانه فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. حقیقتا ما مستحق باخت نبودیم.


وی افزود: من از داور بازی گله دارم. روی گل دومی که راه آهنی‌ها به ثمر رساندند خطایی به وجود نیامده بود که آن‌ها بخواهند از ضربه ایستگاهی استفاده کنند و دروازه ما را باز کنند. همین گل باعث شد نتیجه بازی برگردد.


وی در ادامه گفت:‌ پنالتی‌ای که داور گرفت فکر نمی‌کنم پنالتی باشد. داور طوری سوت می‌زد که می‌خواست بازی را آرام کند. من واقعا مانده‌ام که این چه نوع داوری است.


مرفاوی تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم به این موضوع ورود کنند. داوری امروز بد بود و باعث شد جنجال‌های زیادی در بازی وارد شود. ما برای تیم‌مان زحمت می‌کشیم اما این درست نیست که با چنین اتفاقاتی نتیجه بازی تغییر کند. گل اولی که راه آهنی‌ها به ثمر رساندند در شرایط آفساید به ثمر رسید و گل دوم‌شان هم به هیچ عنوان خطایی رخ نداده بود که بخواهند ضربه ایستگاهی بزنند. وقتی دو گل اینجوری دریافت می‌کنید دیگر بازی را باخته‌اید. یک نفر باید این مسائل را بررسی کند. وقتی شکست می‌خورید دیگر فایده‌ای ندارد. می‌روند 4 کارشناس می آورند و یک صحنه را می‌بینند و بعد خودشان نظر خودشان را تایید می کنند و به نوعی به هم نان قرض می‌دهند. وقتی هم صحبت می‌کنی و می خواهی اعتراض کنی می گویند به داوران اعتراض نکنید. آخر به وضعیت ما هم رسیدگی کنید. شما ببینید داور بازی امروز چه جنجالی به راه انداخت. بیایید ببینید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بازیکن حریف گل می‌زند و به سمت ما می‌رود و با پاهایش خاک به سمت ما پرتاب می‌کند. آیا گل زدن و پیروزی انقدر ارزش دارد؟ هر چه می گوییم فایده ای ندارد.


وی در ادامه درباره صحبت‌های کاظمی که اعتقاد داشت دو گل پیکان در شرایط خطا به ثمر رسیده گفت:‌ چگونه او چنین نظری دارد. بازیکن ما از میانه محوطه جریمه با نوک پا دروازه آنها را باز کرد. این چه خطایی است؟ من اصلا صحبت‌های او را قبول ندارم. هرکسی می‌تواند هر صحبتی را مطرح کند. به اعتقاد من الان زمان مناسبی نیست که برای تیم ها این‌گونه داوری کنند اما من فکر نمی‌کنم این فوتبال، فوتبال خوبی باشد. این فوتبال، فوتبال خوبی نیست.


وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید کسانی دوست ندارند تیم پیکان در لیگ برتر بماند گفت: من از این مسائل خبر ندارم. من فقط می‌گویم داور قضاوت منصفانه‌ای نداشت. ما مستحق باخت نبودیم و حالا هم هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.


مرفاوی در ادامه درباره حرکتی که رامین رضاییان مقابل او انجام داد نیز گفت: انقدر فوتبال خراب شده است که مربی حریف از منطقه فنی خود خارج شده و به منطقه فنی ما آمده تا بازیکنش را در آغوش بگیرد. این گونه رفتارها واقعا زشت است. شما اگر می‌خواهید خوشحالی کنید مقابل نیمکت خودتان این کار را انجام دهید. این کارها را نکنید و بروید اصل فوتبال را پیدا کنید. من از یک هفته قبل از حاشیه‌های تیم راه آهن می‌ترسیدم، چون مربی آن‌ها قبلا در تیم پیکان کار می‌کرده و سرمربی این تیم بوده است.


او در پاسخ به این سوال که آیا برای بقای پیکان شانسی قائل هستید گفت: با توجه به نتایج همه چیز به هفته آخر برمی‌گردد اما امیدوارم هفته آخر فوتبال پاکی برگزار شد و این گونه نباشد که یک تیم با تیم دوم خود به شهرستان برود و مقابل حریف شکست بخورد. امیدوارم هیچ تیمی بدون بازیکنان اصلی به میدان نرود و وجدانا همه تیم‌ها مردانه بازی کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن