تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری چچن: آمریکا و اروپا با تروریسم بین المللی مبارزه موثر نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جمهوری چچن: آمریکا و اروپا با تروریسم بین المللی مبارزه موثر نمی کند مسکو- ایرنا- رییس جمهوری چچن با انتقاد از مواضع و اقدامات غرب در مساله مبارزه با تروریسم، اعلام کرد: آمریکا و اروپا با تروریسم بین المللی مبارزه موثر نمی کند و این وضعیت نباید ادامه داشته باشد.


به گزارش ایرنا؛ رمضان قادراف روز یکشنبه در نامه سرگشاده ای به باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و رهبران کشورهای غربی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد خاطرنشان کرد که آمریکا و اروپا برای مبارزه با تروریسم تلاش نمی کنند.
رییس جمهوری چچن همچنین از عدم تلاش غرب برای حل مناقشات بین المللی انتقاد کرد و نوشت: بر اثر خودداری غرب از حل مناقشات، هزاران نفر زن و کودک و افراد سالخورده قربانی می شوند.
وی با اشاره به عدم حضور هیچ یک از رهبران کشورهای غربی در رژه پیروزی مسکو خطاب به اوباما و سران غربی نوشت: شما موظف بودید که به دهها میلیون سرباز و افسر کشته شده روس که در جنگ دوم جهانی جان خود را از دست دادند احترام می گذاشتید و به این وسیله به سرکردگان تروریست ها نشان می دادید که در مبارزه برای امنیت جهانی متحد هستید.
قادراف افزود: نادیده گرفتن جشن پیروزی در مسکو به تروریست ها پیام می دهد که آمریکا و اروپا برای مبارزه با تروریسم بین المللی در جبهه واحد آمادگی ندارند.
رییس جمهوری چچن پیشنهاد کرد غرب برای تغییر این وضعیت از پرداختن به مسایل جزئی صرف نظر کرده و به مذاکره با روسیه روی آورند.
وی در ادامه نامه سرگشاده خود خطاب به رهبران غربی افزود: امید شما برای این که روسیه بر اثر تحریم ها به کشور نیمه مستعمره مطیع تبدیل می شود برآورده نشد.
قادراف ادامه داد: اگر در سال 1945 با اسب خود را به برلین رسانده و پیروز شدیم امروز در شرایطی هستیم که می توانیم به هر هدفی دست بیابیم.
رییس جمهوری چچن از غرب خواستار آغاز مذاکرات با روسیه و حل و فصل اختلافات در پشت میز مذاکره شد.
اروپام*5*391** 3404



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن