تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت رسيدگي،با پرونده هاي تخلفات محيط زيست و منابع طبيعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۳ب.ظ)
رياست دادگستري استان ايلام: اولويت رسيدگي،با پرونده هاي تخلفات محيط زيست و منابع طبيعي است موج - رياست دادگستري استان ايلام گفت:دادگستري استان، رسيدگي به پرونده هاي قضايي درباره تخلفات صورت گرفته در حوزه محيط زيست و منابع طبيعي را در اولويت برنامه هاي خود قرار مي دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، فارس نوري با تقدير از تلاش هاي شرکت آب منطقه اي استان در شناسايي برداشت هاي غير مجاز از منابع آبي گفت:86 مورد چاه غير مجاز در استان شناسايي شده که با هماهنگي دادگستري تاکنون 77 مورد مسدود شده است. خوشبختانه تعداد حفاري هاي غير مجاز براي برداشت آب در استان کاهش چشمگيري داشته که نشان دهنده جايگاه و ارزش اين موهبت الهي در ميان مردم ايلام است.
رييس دادگستري استان ايلام درباره ضابطان دستگاه قضايي يادآور شد:نيروي انتظامي به عنوان ضابط عام قوه قضاييه محسوب مي شود که در تمامي امور ورود مي کند ولي نمايندگان برخي دستگاه ها نيز به عنوان ضابط خاص سيستم قضايي محسوب مي شوند.
بنا بر اعلام دادگستري ايلام وي ادامه داد:ضابطان خاص الزامي براي داشتن پوشش ويژه و درجه ندارند اما گزارش هاي آنان در محاکم قضايي مستند است و مورد حمايت دستگاه قضا قرار مي گيرند.
وي ارايه آموزش هاي کاربردي به ضابطان خاص درباره مسايل حقوقي و قضايي را از برنامه هاي قوه قضاييه عنوان کرد و افزود:دادگستري استان، رسيدگي به پرونده هاي قضايي درباره تخلفات صورت گرفته در حوزه محيط زيست و منابع طبيعي را در اولويت برنامه هاي خود قرار مي دهد.
نشست شوراي حفاظت منابع آب استان با حضور رييس کل دادگستري استان و استاندار در استانداري ايلام برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن