تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمال خرازی: رایزنی های فرهنگی در گسترش روابط دیپلماتیک موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمال خرازی: رایزنی های فرهنگی در گسترش روابط دیپلماتیک موثر است تهران - ایرنا - رییس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اهمیت رایزنی های فرهنگی در گسترش روابط دیپلماتیک گفت: علاوه بر اعزام شخصیت های برجسته به دیگر کشورها باید بودجه ای برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی و حضور در رویدادهای دیگر کشورها اختصاص دهیم.


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، کمال خرازی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران درباره اهمیت رایزنی های فرهنگی و تاثیر آنها بر روابط سیاسی میان کشورها گفت: در این زمینه در حال تکمیل برنامه هایی هستیم تا در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شود.
خرازی یادآور شد: در هر صورت دو فعالیت عمده باید در این حوزه انجام گیرد. نخست اعزام افرادی از شخصیت ها و چهره های بین المللی و برجسته ایرانی به دیگر کشورها که وجود آنها باعث توسعه فرهنگی خواهد شد و دانشمندان کشورهای دیگر گرد آنها جمع می شوند.
وی در پایان گفت: مساله دیگر اعتبار بودجه برای برگزاری نمایشگاه های کتاب و انتشار و ارسال آثار و مجلات فرهنگی به دیگر کشورهاست.
در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و همچنین 165 هزار کتاب خارجی در نمایشگاه امسال عرضه می شود.
در این نمایشگاه همچنین دو هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض علاقه مندان قرار می دهند.
نمایشگاه بین المللی تهران که روز چهارشنبه با شعار خواندن، گفت و گو با جهان در مصلی تهران آغاز به کار کرد، تا 26 اردبیهشت از ساعت 10 تا 20 به روی بازدید کنندگان دایر است.
فراهنگ **9187**1601**



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن