تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر: 68 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد پلدختر قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر:
68 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد پلدختر قرار دارند
مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر گفت: 68 بیمار خاص و زمین‌گیر زیرپوشش کمیته امداد پلدختر هستند.

خبرگزاری فارس: 68 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد پلدختر قرار دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی میرزاخدائی ظهر امروز در دیدار از خانواده‌های نیازمند، بیمار و صعب‌العلاج تحت حمایت را از الطاف الهی دانست و اظهار داشت: براساس روایات متعدد از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، عیادت از بیمار موجب خشنودی پروردگار و نزول رحمت الهی است و رسالت مسئولان دلسوز این نظام ولایی ایجاب می‌کند تا با آشنایی نزدیک از وضعیت زندگی این قشر از افراد جامعه، در جهت رفع مشکلات آنان گام‌های مؤثری برداشته شود.
وی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد شهرستان پلدختر در راستای حمایت از مددجویان پلدختری را ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت و به خصوص بیماران و توجه خاص به وضعیت بهداشت و سلامت آنها عنوان کرد.
مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر خاطرنشان کرد: سرکشی و عیادت از بیماران یک وظیفه انسانی است که ما به عنوان یک فرد مسلمان، وظیفه دینی خود می‌دانیم که از وضع معیشتی دیگر همنوعان‌مان باخبر باشیم.
این مسئول متذکر شد: در حال حاضر 68 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
خدائی با ابراز امیدواری به تخصیص اعتبار لازم برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت، متذکر شد: این نهاد 68 نفر بیمار خاص، معلول و صعب‌العلاج را شناسایی کرده که در سال گذشته به 10 نفر از بیماران زمین‌گیر ویلچر، به هشت نفر دستگاه فشار خون و چهار نفر معلول کمک ویژه کرده است.
گفتنی است، از طرف کمیته امداد پلدختر مبلغ پنج میلیون ریال به خانوادهای زیرپوشش کمیته امداد پلدختر کارت هدیه خرید پرداخت شده است.
انتهای پیام/2304/ذ20

94/02/20 - 15:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن